De Ahr

Started by Bone F, August 09, 2014, 23:04:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Iemand weleens in de Ahr bij Dernau gevist en???? Ga er volgende week ff kijken.

Bone F

Hmm Marten als het vissen niks is, is er genoeg ander vertier ::proost::!

Herman

Ja, afgelopen week in de buurt geweest.
Dernau was al weer een poosje geleden, maar een paar kilometer verderop ligt Mayschoss...
Verslagje volgt zo meteen...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Bone F

Net terug van Dernau.
1. Prima camping maar dan moet je niet op het regiotreintje letten dat ca. elk half uur aan de overkant voorbij komt van 06.00 t/m 24.00
2. Het vissen was niet mogelijk door de overvloedige regenval
3. Het uit eten was erg leuk en goed de wijn ook.... Winzerfest gemist was dit weekend :-[
Het vissen kost overigens €20,- p.d. en ik heb een beetje mijn twijfels over het visbestand omdat ik t.p. hoorde dat de visclub een forellenput in gebruik genomen heeft waardoor de aandacht voor de rivier wat afgenomen is. Een overnachting is kennelijk geen vereiste (meer) omdat je bij de benzinepomp een vergunning kunt kopen. Misschien eea. toch nog maar eens testen onder betere (vis) omstandigheden. 

Herman

Jammer dat je niet hebt kunnen vissen daar Frans.
Dat van die trein is gewoon handig. Hoef je geen horloge om....  8)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Bone F

Quote from: Herman on August 23, 2014, 11:26:24
Jammer dat je niet hebt kunnen vissen daar Frans.
Dat van die trein is gewoon handig. Hoef je geen horloge om....  8)
;D ;D ;D Als je zo positief in het leven staat Herman kan je een hoop aan....................!

Jan Damman

Frans,

Die forellen theich is er al jaren, daar zie je zelden iemand en alleen de dobber vissers.

Het is een gevoelig stukje daar als er wat regen valt daar is het water gelijk bruin door alles wat van de wijngaarden komt.
Wat het bestand betreft word er daar goed voor gezorgd en is een leuk visje te vangen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.