De Wranghe - 18 maart 2012

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 18, 2012, 17:31:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vandaag samen met Jan (troutbuster) een Kees een dag gevist op de plas De Wranghe.
Was het 's ochtends nog 'best frisjes' met stevige wind, al snel kwam het zonnetje door en werd de eerste vis gevangen.
Het was geen dag met grote scores en aantallen, maar alle drie hadden we vis !

Ik zie het als een voorbode...eigenlijk was dit een soort miniforumdag, met in totaal 3 forumleden...en eindelijk vang ik een vis !!
Nu is het hek natuurlijk van de dam, dus maak jullie borst maar nat volgende week op Baggelhuizen !!  ::fluiten:: ::fluiten::

(Een uitgebreider verslag probeer ik komende week te schrijven, inclusief wat foto's. Dat zal op de website geplaatst worden met een link naar het forum. Maak ik misschien nog kans op een prijsje in de 'Storytellers' wedstrijd.  ;D De prijzen voor de Storytellers wedstrijd zijn inmiddels ook bekend, leuke prijzen !)

Troutbuster

Bas, Kees, het was weer een mooie dag
Inderdaad niet qua aantallen vis, maar dat is inherent aan zulk water

Gaan we zeker nog eens "dunnetjes" overdoen!! ;)

Bas, Kees, bedankt!!


Gr.

Jan
"Petri Heil"


Hilco

leuk dag is prima,   vangen is nog leuker  8)

gefeliciteerd Bas

maurice

eindelijk iets gevangen Bas, gefeliciteerd
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Met goed gezelschap, kan het al bijna niet mis gaan,
wordt er dan ook nog wat gevangen, dan is dat mooi meegenomen.
En het weer werkte ook goed mee, stuk minder 'ellende' gehad dan werd voorspeld.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Bram geloof me, hij heeft het niet eens geprobeerd!!
(ik wel trouwens maar ook geen beet aan gehad!)

;D ;D

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

Dat risico wilde ik niet lopen...zou ik veels  te onzeker worden over al die vissen die ik gemist heb omdat ik nooit met een rad tag viste....

Troutbuster

Gaan we weer filosofisch doen Bas??

Het is natuurlijk wel een feit dat, wanneer je met een bepaald patroon niet vist, je niet weet hoe deze zou vangen als je er wel mee viste!!
;D ;D ;D ;D

Jan
"Petri Heil"


Raymond

Tjonge, alweer één brok wijsheid op dit forum... ;)

Maar, een fijne visdag, of er nou veel of weinig is gevangen, is een fijne dag... En Bas, de volgende forumdag ga je er gewoon voor, eens zal het gebeuren... :D
::wtf::

golddigger

Super Bas!!!!
Zo zie je maar, doorzetters worden uiteindelijk beloond
Met zulke kanjers als maten moest het wel lukken
Leuke dag mannen
Perry

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 18, 2012, 17:31:28
Een uitgebreider verslag probeer ik komende week te schrijven, inclusief wat foto's.
Succes er mee,
niet meer als 7 plaatjes, dan moet het goed komen.  ;)

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 18, 2012, 17:31:28
, maar alle drie hadden we vis !
Voortaan met z'n 3en op stap??  ;D

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 18, 2012, 17:31:28
Nu is het hek natuurlijk van de dam, dus maak jullie borst maar nat volgende week op Baggelhuizen !!  ::fluiten:: ::fluiten::
Kijk maar uit Bas.






Hoogmoed komt voor de val.  ::fluiten::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

vindt toch Bas ?

beter in goed gezelschap als vangen .

maar mooi dat je gevangen heb cm ????

kees

Ik ben dus getuige geweest van het feit dat Bas WEL vis vangt, en dat betekend dat de schroom kan worden afgeworpen
en dat Bas in Baggelhuizen helemaal los gaat, dus de favoriete rol is er ...............
Maar effe terug naar een mooie visdag, een hele plas voor ons drie, en vis gevangen.
filosofisch: waar we niet hebben gevist zat waarschijnlijk meer vis die het waarschijnlijk beter deden
op een vlieg die we niet hebben geprobeerd.
Jongens bedankt voor een mooie dag, en voor een volgende keer............ graag.

Troutbuster

Weer een Schitterende filosofische kreet, Kees!! ;)

Die houden "we" er in!!

"Waar we niet hebben gevist, zat waarschijnlijk meer vis, die het beter deden op een vlieg die we niet hebben geprobeert"


Prachtig toch?? ;D ;D

Ennehh... volgende keer weer Kees!!?? met hopelijk een paar vissen meer!! (ik voel weer een "filosofische" kreet opkomen maar ik hou me in deze keer!)  8) 8)

Gr

Jan
"Petri Heil"


kees

Als je die niet opschrijft zou ik nooit weten of het die is, die ik denk dat tie is
Maar ik denk het wel alleen weet ik het dan niet zeker.

Troutbuster

"Petri Heil"


HappyFisherman

Quote from: Troutbuster on March 19, 2012, 07:59:02
Die houden "we" er in!!
"Waar we niet hebben gevist, zat waarschijnlijk meer vis, die het misshien beter deden op een vlieg die we niet hebben geprobeert"

1 kleine aanpassing ter verhoging van het filosofische gehalte ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Het niveau stijgt met het uur!! ;D ;D
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

de voorspellingen voor het weer zijn in ieder geval goed voor de 24ste... 'k heb dr zin in !

HappyFisherman

Ik heb vanmiddag al een geheim wapen gestrikt! Zal straks als de batterijen weer vol zijn ff een plaatje schieten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

moet ik ook nog gaan maken...afgelopen zondag 1 gekregen waar ik een setje van ga maken :)

Troutbuster

Oh Ja??'
"het is rood en het"..................
;D ;D ;D

Of die juist niet??

Gr

Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

ssssttttt niet alles verklappen aan Bram ;)
maar oké...rood ja

Raymond

B.t.w., Bas, het gaat niet goed kerel. Zorg ervoor dat je terug in die underdog positie komt, nu heeft iedereen wereldverwachtingen van je... :D ;)
::wtf::