Bindgereedschap verzamelen.

Started by Beertje, December 31, 2015, 11:16:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beertje

Waar doen jullie je bindgereedschap in als je bijvoorbeeld naar de club bindavond of een bindag op een ander plek dan thuis?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gijsie20

In mn bindkoffer? Die kan makkelijk mee?

Beertje

Gijsie20@ ja,maar dan heb je het los in je koffer liggen. Ik zou het het liefst ergens in doen zo dat het bij elkaar blijft. Maar ik weet niet wat handig is, dus hoe doen jullie dat?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Ik heb het in een etui zitten van pakweg 20 x15 cm. Dat etui past prima in de bindkoffer. Voordeel van het etui is dat je alles direct bij de hand hebt.

Gerrit

Beertje

Gerrit59@  is dat een etui die bij het gereedschap hoorde of heb je hem los gekocht? Als je hem los gekocht hebt, hoe ziet hij er dan uit en waar heb je hem gekocht?
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Gerrit59

Quote from: Beertje on December 31, 2015, 15:54:05
Gerrit59@  is dat een etui die bij het gereedschap hoorde of heb je hem los gekocht? Als je hem los gekocht hebt, hoe ziet hij er dan uit en waar heb je hem gekocht?

Toen ik met vliegvissen begon heb ik van iemand die er mee stopte wat bindmateriaal inclusief gereedschap gekocht. Dat laatste zat in een etui. Het is een doodgewone etui.
Bij Etos, Kruidvat of Trekpleister e.d. moet iets vergelijkbaars te vinden zijn.
Op de a.s. binddag is ie te bewonderen....


Gerrit

jan114

Bij Fly and spin kun je een bindgereedschap mapje kopen al het gereedschap past er in en dan rol je hem op super makkelijk

goswit

Het gereedschap wil je ergens in doen .Waar stop je dat dan in ????  en waar veertjes en garen ?
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Beertje

Jan114@ Dat klinkt naar iets wat ik zoek.Bedankt
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

gijsie20

Quote from: Beertje on December 31, 2015, 11:28:06
Gijsie20@ ja,maar dan heb je het los in je koffer liggen. Ik zou het het liefst ergens in doen zo dat het bij elkaar blijft. Maar ik weet niet wat handig is, dus hoe doen jullie dat?

In de klep van mijn koffer zitten allerlei vakjes en zakjes, daar zit al het gereedschap in, valt er ook niet uit.