26 maart, laatste speycursus bij HOTF

Started by A{b}r{a}xa{s}, March 27, 2011, 07:33:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vrij onverwacht kon ik gisteren een lege plek invullen bij de laatste HOTF speycursus.
Zoals gebruikelijk (hoezo service !) kwam Mike me in Den Bosch van het station ophalen.
Na een korte rit naar Kerkdriel bleek ook de andere cursist al gearriveerd (vroege vogel :) )
Even handjes schudden en daarna direct aan de bak.
Geen theorie vandaag, alleen maar werpen, werpen en werpen.....
Dat was toch wel even wennen, het was duidelijk alweer even geleden dat ik met een dubbelhandige hengel geworpen had.
Maar met de hulp en uitleg van Mike kwam dat vlot weer op gang en werd het een zware, vermoeiende, maar mooie dag !
Het klikte ook lekker met de andere cursist, Ron (samen met Mike) ook jij bedankt voor een gezellige dag 'droogvissen'.
We hebben wat afgelachen, maar ook nog serieus geboomd tijdens het 'after-casten'.
Bleek er ook nog dat Ron pas al lid was geworden van het forum en we elkaar dus eigenlijk al een beetje kende !  :D

Al met al was het een frisse, maar inspirerende dag. Weer een hoop geleerd en opgestoken, thanks Mike !
Ron, als je eens in de buurt van Roosendaal bent, geef gerust een seintje, dan drinken we nog eens een bakje koffie
of strekken we een lijntje ergens in 'het Roosendaalse'.

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on March 27, 2011, 07:33:59
Bleek er ook nog dat Ron pas al lid was geworden van het forum en we elkaar dus eigenlijk al een beetje kende !  :D
O, o Ron de   ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger

Nee ik denk een andere... RonKeiko...  :D


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

psies, die Ron was het Sieger
'ne toffe gast !

Sieger

Ja zeker een hele... Prima Belg... ::duim::


Sieger