Inschrijftopic forumdag Baggelhuizen

Started by Inderk, February 13, 2013, 18:47:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Net wakker. Tot straks allemaal   :)

Arno

Jullie lijken wel gestoord zo vroeg uit bed om te gaan vissen in de sneeuw??????

Tot Zo

Gr Arno

Koen

Het sneeuwt hier in Groningen best flink.  Rij voorzichtig iedereen  :)

HappyFisherman

Ik moet eerst nog ff belangrijke zaken regelen op de vierkante meter. Autootje loopt al warm, tot strakjes ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gbrinks

Succes vandaag!
Angel ze!!

Best wat sneeuw idd. Www.sneeuwradar.nl




Herman

Veel plezier allemaal. Zit helaas nog in Frankrijk waar t de hele week gesneeuwd heeft. Helaas niet op tijd terug om aan te sluiten.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Gerrit72




Bij de plas dwarrelt er een beetje sneeuw (niet veel).
Is wel een mooi gezicht/mooie sfeer.
Wordt een mooie dag, iedereen veel plezier!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arie de Vries

#233
Organisatie bijzonder hartelijk bedankt voor de organisatie van een ondanks kou, sneeuw en zelfs enig ijs, PERFECTE dag. Weer veel geleerd, al was het maar dat een waadpak jassen snel te lang maakt, mijn eerste aanbeet aan zelfgebonden Cats Whisker mogen ervaren, een hoop gezichten bij forumnamen leren kennen, kortom mijn eerste visdag is geslaagd. Nogmaals harstikke bedankt!

[attachment deleted by admin]
Groet, Arie

Erwin

Ik heb een fantastische dag gehad en weer 35 leuke mensen ontmoet. Helaas niets gevangen maar dat mag de pret niet drukken. Leuk om alle gezichten die achter de forumprofielen huizen te zien. Inderk bedankt voor de hele goede oranisatie en weerwolf bedankt voor het regelen van de werp lessen ik heb weer een hoop opgestoken.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Sieger

Heerlijk dagje gehad en zelfs voor het eerst een forumdag waarbij ik redelijk gevangen heb....  ::)

Iedereen bedankt voor de gezelligheid.... prima zo....

Henk, Roelof, Werpmeesters en natuurlijk de Baggel-bezetting.... Top geregeld mensen!

Maak er ergens dit weekend wel een blogje van waar ik ook wat foto's op zal plaatsen.... ;)


Sieger

HappyFisherman

Ik vond er He Le Maal niks an net zoals vorig jaar en ik ben blij dat ik er volgend jaar weer niks an kan gaan vinden!

Henk, nog bedankt voor de knuffel :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hendri

Brrrrrrrrr Brrrrrrrrr Brrrrrrrrrrr

Koen

Het was gezellig! 3 gelost en 2 gevangen. Voor herhaling vatbaar!  Film komt als ik weer thuis ben  ;D

TuynmanM

Het was erg gezellig vandaag en de bb nog uit geprobeerd in de ochtend, dat was wel even wennen maar wel leuk.

maar heb er toch 1 kunnen vangen en 2 gelost. 8)

het enige wat jammer was is dat mijn reel stuk ging maar dat komt wel weer goed moet even twee schroefjes aandraaien en hoop dat die dan blijft zitten anders gaat die retour winkel. >:(


R.S.N Flyfisher

Was topdag, veel kunnen leren van mede forumers en natuurlijk de instructeurs van The Kingfishers!

Lof voor het organiseren van de dag, Henk, Roelof en Kingfishers bedankt!

Tot de volgende keer (alleen hoop dan wel met een paar graden meer)

Gr.Jan

devliegvisser

#241
Wat een heerlijk en gezellig dagje vandaag. Organisatie bedankt.  ::goodjob:: ::goodjob::


Een kadootje


Even een nieuw lijntje proberen


Sneeuw


Dat net past ons allemaal


Strippen in een half uur


Gezellig


En eindelijk de zon


Een nieuwe hengel


Uitstekende service


Verhaaltje schrijven?


Erwin en Arie aan het oefenen


Een sfeerplaatje


Dorian ving er een flink aantal


De tweeling allebei beet


...maar Jeroen heeft de "grootste"


Hoezo diep waden!!


Grtz,

Freddy en Warner (de werpers)


vliegvisgek

henk ,fred,els dank jullie wel nogmaals was weer top ouderwets gezellie leuk gevangen paar mooie kanjers
en veel lol gehad zekers weer herhaalbaar snel hahaha en inderk we spreken binnenkort wel af als je dit leest ;D ;D ;D

Gerrit72

#243
Zal ook mijn foto's van deze topdag even plaatsen, wat een feest!



De afgelopen week was ik aan het binden geslagen.
Voor het eerst forelstreamertjes en wooly buggers van fazant maken.
Dat zo'n zelfgeknutseld dingetje dan snel vis oplevert is extra leuk.
(naast het feest dat het binden al was, wat een leuk werk).



Sta je lekker relaxed te vissen....



Komt Wilco in z'n luie stoel voorbij (was wel een goede ijsbreker ::) )



Uiterste concentratie...



Mijn nr 2, weer op dat rode 'ding'.



Na de plechtige belofte elkaar niet te gaan zoenen, zette Wilco Henk/Inderk welverdiend in het zonnetje, namens de forummers.
Henk, super dat je het wederom zo grandioos hebt geregeld! Wilco top dat jij onze dank verwoord hebt!



Henk deelde zelf ook cadeaus uit. Maxwell and Strike super dat jullie sponsorden en zulke leuke dingen ter beschikking hebben gesteld.
Vele blije gezichten ;D

Links achterin een vaag figuur...werpt 2x zover als iedereen en vangt nog veel meer...
Jeroen bedankt, na dat laatste uurtje vissen kon ik met kramp in mn lachspieren richting huis.
(de rest van de dag heb ik overigens ook met een big-smile gelopen, wat een dag!).



Henk/Rossie bewees weer eens de vangkracht van de Rossie special.



Lekker puh...nummer vier!



Een mooie vette!



Ook een derde forel mocht ik vangen.



John bedankt voor de fotografie (mooie plaat)



Weerwolf in aktie.



Rustig maar, je mag zo weer zwemmen.



Haakje los en gaan...



Sieger Spielberg en Bram, die een beste bak drilt.

Henk, ontzettend bedankt voor de organisatie van deze grandioze dag.
Roelof super dat je werpinstructeurs hebt kunnen regelen.
Hendri, Bram en Rossie, geweldig culinair werk, bedankt!
Rossie wederom bedankt voor bindspullen (dankzij jou hulp wordt het nog wel eens wat met mij).
Els en Fred, geweldige verzorging in het clubhuis.
Iedereen ontzettend bedankt voor de gezelligheid, wat een grandioze dag!
Zit nog lekker na te genieten met een drankje en culinair hoogstandje van Hendri.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Arno

Henk(inderk) bedankt voor de uitstekend georganiseerde en lekker visdag.
Els en Fred bedank voor de heerlijke catering en Freddy Jr en Warner bedank voor nog wat extra uitleg over het werp.
en iedereen bedankt voor de gezellige dag met toch best veel vis.
Helaas moet ik eerder weg i.v.m mij werk maar heb weer genoten.

Gr Arno

devliegvisser

Deze kwam ik ook nog tegen


Jan in aktie




gr
devliegvisser

Zeenimf

Henk (Inderk) ,
Hartelijk dank voor het organiseren van deze GEZELLIGE FORUMDAG. ::top::

Fred en Els ,bedankt voor de goede verzorging van de catering. ::koffie02::

Sponsor,s ,ook bedankt voor het beschikbaar stellen van de  mooie prijzen . ::duim::

De werpinstukteurs Freddy Jr en Warner ,geweldig dat jullie deze dag ook aanwezig waren ,menigeen heeft van jullie weer wat geleerd,waaronder ik zelf,want zonder jullie had ik de dubbelstrip nu  nog niet kunnen maken .  ::top::

Rossie,Henri en Bram ,ook bedankt voor de lekkere hapjes .

Alle Forumleden die weer naar Baggelhuizen waren gekomen ondanks dat het  koud was ,met sneeuwbuien ,was het weer een HEEL GEZELLIGE DAG ,en vele hebben toch vis weten te vangen . ::houdoe::

Op naar 2014.


Op weg naar Baggelhuizen .

























Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

vliegvisgek

gerrit72 ja was leuk he hahaha maar die streamers die je knupte maak ze ook in groen,zwart,wit
en je zult zien dat je volgende keer meschien nog wel meer vangt ondanks dat je er nu 3 had proficiat man :D ;D ;D

en dank jullie wel voor delen van alle mooie foto,s iedereen ;) ;) ;)

Barry

Ja het was weer een geslaagde dag weer enorm genoten.

En ja de ballen waren weer lekker ::goodjob::

Gerrit72


Jeroen, dat geloof ik direct, als de aanbeten even stilvallen, van kleur wisselen, kan direct weer reactie opleveren, zoals je gisteren zei. Ga ik zeker doen!

Had overigens ook zwart, blauw, bruin (fazant) en fluo geel geknoopt, maar had met die koude handen niet zo'n zin in wisselen   :-[
The only difference between men and boys is the price of their toys.