Baars Streamer

Started by Ron, August 20, 2013, 12:28:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ron

Zo even wat Baars Streamer aan het maken en dan achter de baars aan ;D
deze zijn gemaakt op een haak maat HO-104008 van het merk A Jensen 



wouter veuger

mooie streamertjes ron!,hoelang zijn deze ongeveer?,ik maak ze rond de 5 cm.

baars is de laatste weken erg goed te vangen hier!

Ron

Quote from: wouter veuger on August 20, 2013, 13:05:11
mooie streamertjes ron!,hoelang zijn deze ongeveer?,ik maak ze rond de 5 cm.

baars is de laatste weken erg goed te vangen hier!

Bedankt wouter ,ze zijn 10 cm lang .
ik ga donderdag even proberen of ik wat baars kan vangen. 

wouter veuger

ah ok,ik moet ze wat kleiner maken,want ik vis ze met mn #3tje ,dan is 5 cm wel het maximum zo een beetje.

succes donderdag!

Ron

Wouter ik heb ze nu kleiner gemaakt.
Deze zijn gemaakt op een Mustad 3407DT size 8
Ze zijn 6 cm

HappyFisherman

Die vind ik mooi Ron! Wit rood voor de baars vind ik ook altijd een prima combo (geen idee waarom eigenlijk, maar daar heb ik altijd wel vertrouwen in :) )
Vliegvissen is bevlogen vissen...

wouter veuger

die zijn ook weer mooi hoor!,zijn die kopjes van "gewone" epoxy of van bugbond ofzo?,ik zit te twijfelen om een bugbond setje te kopen,werkt stukje makkelijker als epoxy,maar is best wel aan de prijs....

greetz!

Ron

Quote from: HappyFisherman on August 21, 2013, 12:25:01
Die vind ik mooi Ron! Wit rood voor de baars vind ik ook altijd een prima combo (geen idee waarom eigenlijk, maar daar heb ik altijd wel vertrouwen in :) )

Bedankt Bram .

Ron

Quote from: wouter veuger on August 21, 2013, 14:31:05
die zijn ook weer mooi hoor!,zijn die kopjes van "gewone" epoxy of van bugbond ofzo?,ik zit te twijfelen om een bugbond setje te kopen,werkt stukje makkelijker als epoxy,maar is best wel aan de prijs....

greetz!

wouter ik gebruik voor kopjes gewoon UV KNOT van Loon en voor mijn nymphen gebruik ik bug off ,hier is een link voor de bug off
http://www.ebay.nl/itm/UV-CURED-RESIN-THE-BUG-THAT-BONDS-FOR-FLYTYING-CHEAPEST-ON-EBAY-/370594459484?pt=UK_SportingGoods&clk_rvr_id=512538684163

Plantje

Ziet er allemaal goed uit! Is het ook nog een beetje geluk om wat baars te vangen?