Vis Water Pachting Gouda .

Started by Henry, May 10, 2011, 19:44:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Ik zat naar aanleiding van de vergunningen eens te kijken bij deze vergunning verstrekker in Gouda op het internet. Ik noem het vanaf heden maar de VWP Gouda. Hier zag ik dat zij wel een afdeling hadden voor de roofvis , de karper en een jeugd gedeelte.
Hierop heb ik eens kontakt opgenomen met de secretaris/ledenadministratie, ivm het vliegvissen. Zij hebben dus geen afdeling hiervoor, reden blijkt in het volgende stukje
QuoteWij hebben binnen de vereniging inderdaad geen afdeling vliegvissen omreden dat er geen vrijwilligers cq ervaring aanwezig is om deze tak van vissport te promoten.

Mocht u bereid zijn om binnen clubverband deze kennis te willen delen en meer promotie voor de vliegvisserij willen maken dan staan wij daar voor open om u daar voor bij te staan , hoe dat evt.inhoudelijk vorm zou moeten krijgen is niet even snel geregeld maar kan in een persoonlijk onderhoud misschien toegelicht worden.

Nu wil ik best wel het een en ander op poten zetten voor de VWP Gouda, maar heb dus geen ( wat ik nog weet dateert van een jaar of 26 terug) ervaring in het  vliegvissen en de  randzaken.
Nu is mijn vraag aan mensen hier uit de buurt ( als zij er zijn hier op het forum) of die wat verder weg wonen, of zij het leuk zouden vinden om hier het vliegvissen en de randzaken te promoten door een afdeling op te zetten. Uiteraard is dit op geheel vrijwillige basis, uit liefde voor de sport en om mensen ( zoals ik  8) ::) :P ) een plekje te geven in de omgeving.

Ik ben in ieder geval blij dat de VWP Gouda hiervoor openstaat.
Ik zie toch regelmatig wat mensen hier met de vliegenlat rondhuppellen in de polder al wordt dat volgens mij wel steeds minder. Misschien ook juist doordat er hier in de directe omgeving niet zulke ervaring is die anderen op weg kunnen helpen en verder kunnen helpen.
Dus lijkt het je leuk , doe eens gek en neem kontakt op  ;D