*

Started by Jan Vlieg, January 15, 2016, 19:12:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Vlieg

*
*

iMarco

Ja Jan, ik heb zeker belangstelling! Vorig jaar naar de Glomma geweest (1e keer Noorwegen) maar nu breder aan het oriënteren voor een nieuwe trip op zalm, vlagzalm, forel en zoute vissen zoals pollack.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hidde

kom maar op!  zeker interesse!
ben je bekend met de familie camping Etna? aan de rivier iig , al ben ikmeesta van mening dat hoe langer de wandeling vanaf de auto hoe groter de vissen..


Marco B

Quote from: Hidde on January 15, 2016, 21:09:19
kom maar op!  zeker interesse!
ben je bekend met de familie camping Etna? aan de rivier iig , al ben ikmeesta van mening dat hoe langer de wandeling vanaf de auto hoe groter de vissen..


Ik wel, vrij goed zelfs.Heb er in 't verleden wel eens over geschreven.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

henkverhaar

Quote from: Hidde on January 15, 2016, 21:09:19ben je bekend met de familie camping Etna? aan de rivier iig , al ben ikmeesta van mening dat hoe langer de wandeling vanaf de auto hoe groter de vissen..

Afgelopen jaar gestaan (tussenstation tussen onze normale plek in Hedmark en Hemsedal), maar niet gevist, alleen een dagje gewandeld. Aardige omgeving en de rivier ziet er op zich wel aardig uit.

Marco B

Zal binnenkort wel eens kijken wat ik nog heb liggen of iets nieuws schrijven. Heb sinds ik weer werk nog maar weinig tijd. Ik weet nu weer hoeveel vrije tijd dat werken kost :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

Arie de Vries

Ik ben geïnteresseerd in dit topic en zal het zeker volgen.
Groet, Arie

Bone F


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hidde

ga vooral dat ander topic nu volgen.. leuk filmke