Kok hengelsport

Started by jan114, December 31, 2013, 12:34:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jan114

Kok hengelsport houd er mee op ivm hartproblemen nu 50% korting bij ophalen dus niet via internet

FSCHAMP

 :( :(  Dit is te ver voor mij. Ik heb dan net bij troutline een bestelling geplaatst.  Hier krijg je ook 10% karting nu en ze zijn al zeer goedkoop. Vanaf 50 euro geen verzendkosten. 
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

jan114

Het is voor mij ook te ver maar ik doe het voor de mensen die wel in de gelegenheid zijn om een voordeeltje te scoren

Koen

Das niet best. woon er niet zo ver bij vandaan, misschien nog maar es ff langs :)

Sieger

Voor mij ook veel te ver helaas.... Voor de zekerheid toch maar een mail gedaan of ik ook via het net bestellen kan...
Had nog wel wat leuks gezien....  ::)

Of als er iemand gaat en het de 18e mee wil nemen....  :)


Sieger

HappyFisherman

Koen heeft een grote auto toch? :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Da's waar.... Koen je hebt een PM....  ;D


Sieger

Heintje Davids

Quote from: Sieger on December 31, 2013, 13:42:30
Had nog wel wat leuks gezien....  ::)

Heb ook veel leuks gezien en dat is precies de reden waarom ik NIET ga kijken, terwijl het bij mij in de buurt is  :)

Sieger

Volgens mij is "KOK" een beetje kribbig... krijg een beetje een "vreemd" antwoord terug.... ach ja er zullen er meer zijn die nog even willen profiteren.... ???
Conclusie: alleen in de zaak.....


Sieger

MarcelN

Dit meen je niet :'( aardige vent, pas geweest daar. Misschien is dát het :-X

Mike

Weet iemand hoe lang deze uitverkoop al loopt en of ie op nieuwjaarsdag open is ?
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Koen

ben er nog ff geweest. bijna alle hengels zijn weg. stonden nog een paar. Veel bind spul is er nog en ook nog een flink aantal reels. Anyway. Jammer dat ie weg gaat. Heb zelf wat bindspullen gehaald die ik nog nodig had :)

JB

Vandaag ook effe geweest, nog wat bindspullen gehaald die ik nodig had ::fluiten:: ::fluiten:: of anders waarschijnlijk niet gekocht zou hebben  :-[

In de  zaak hoorde ik dat hij eind maart definitief dicht gaat.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Hidde


MarcelN

Ja buiten, kwamen uit Miami dacht ik ::)

Koen

er stonden nog wel een paar vices ja.

Mike

Vandaag ook nog even flink ingeslagen bij Kok Hengelsport.

Ook nog even met de eigenaar gesproken en het is een aardige kerel.
Hij is idd een beetje kortaf geweest tegen een aantal mensen maar dat kon ik mij goed voorstellen na wat hij vertelde.

Die man heeft jaren keihard gewerkt om zn winkel vol met mooie spulletjes te krijgen.
Om ernstige hart problemen moet hij nu noodgedwongen alles weg doen.
Vervolgens zet hij alles te koop met 50 % korting. Dat is voor een hele hoop spullen onder zijn kostprijs.
Als er dan mensen dingen vragen als, " zit daar ook de verzend kosten bij "
Of iemand heeft een vice van €800 in zn hand (die nou dus nog maar €400 is ) en die pakt er vervolgens nog een en verwacht dan nog meer korting.....tsja, ik denk dat ik ook een beetje minder vriendelijk gereageerd had.

Sommige mensen lijken niet echt over enig empatisch vermogen te beschikken.

Er staan nog een aantal hengels, een flink aantal reeltjes en nog heel veel bindspul.
Zeker de moeite waard om even langs te gaan...
Voor de pluggensmijters,...er hangen nog een paar duizend Rapala's.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Joost S.

Weet iemand of hij daar een danielsson 6nine reel heeft liggen?


Wil die man niet lastig vallen met een telefoontje. Zo te zien doet het allemaal al pijn genoeg.

MarcelN

Nee dat heeft hij niet, maar je zou eens kunnen kijken voor een Hardy Zane, ook geen rommel! http://www.kokhengelsport.nl/content/hardy-reels/specs/hardy-zane-saltwater-reel-specs.html

Joost S.

#19
Hmmmm..... Met die korting valt die inderdaad ruim in het budget.

Ook zoutbestendig.... Net als de danielsson.


bedankt voor de tip.

Morgen eens kijken of ik er kan zien te komen.


Edit

Als je zelf mocht kiezen, geld niet belangrijk, zou je dan voor de zane gaan, of de 6nine?

FSCHAMP

Ik zou voor de Zane gaan, is steviger dan de Danielson.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Ik heb er filmpjes van gezien op zo'n eilandje op tarpons ofzo, bizarre reel hoor ::goodjob:: de Zane voor dat geld zéker!

Heintje Davids

Zou ook voor de Zane kiezen. Ik heb 2 Danielssons, een LW6nine en een LW8twelve en beiden hebben hetzelfde euvel. Wanneer je de slip hebt ingesteld kan het gebeuren dat deze na verloop van tijd, van het ene moment op het ander, spontaan weer helemaal open staat. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik tijdens het vissen per ongeluk de slip zelf opendraaide of zoiets maar sinds ik erop ben gaan letten, ben ik er achter dat er toch iets in het slipsysteem is dat niet helemaal naar behoren werkt.

Mike

Ik zou me in elk geval haasten. Ik was er eergister en er wordt flink geplunderd.
Zelf heb ik een Hardy Fortuna x4 op de kop getikt, voor maar €450.
Ik kende de reel niet maar ik heb er hoge verwachtingen van.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

MarcelN

Het probleem van dat 'plunderen' is dat ruim de helft weer op MP terecht komt, pure winstjagers, zielige lui :-X
Nee ik vind het een groot gemis dat die man ermee stopt, heel jammer...nu zit je aan die  :-\ vast in de omgeving, sommige zullen het vast met 'die ander' kunnen vinden, totdat je je rug keert....en maar lullen.
Rare lui die vliegvissers :-X