Warme douche Peeters Hengelsport

Started by Jh, September 14, 2013, 14:04:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jh

2 jaartjes terug een Patagonia waadpak gekocht bij Peeters Hengelsport te Hoofddorp. Het pak vertoonde lekkage en met behulp en de service van de mannen van Peeters Hengelsport is het pak door Patagonia omgeruild. Gratis en voor niks. Kijk dat noem ik service van de hoogste plank. Sta ik de komende periode weer als heer verkleed in het water.
Mannen van Peeters Hengelsport en Patagonia bedankt. ::goodjob::

Rossie69

mag ook wel voor de prijs.

maar toch  ::goodjob::

maurice

 ::wtf::

Hoe is het mogelijk, wacht al bijna 10 maand op mijn betaalde dubbing.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Jan_Smeijers

Ok.. das wel bijzonder lang..
Al eens achteraan gebeld?

Heb voor een tijdje terug daar ook een aantal dingen besteld voor binden, had het binnen 2dgn binnen..

Gr
Gr. Jan


Koen

heb ook slechte leveringsevaring met ze. 6 maanden gewacht voor wat spullen.

weerwolf

Ja die warme douche kwam ook op mij heel vreemd over......misschien hun leven verbeterd. laten we het maar positief benaderen  :)

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Marksman

Wacht al ruim 9 jaar op een nieuwe reelhouder van een door hun verkeerd afgebouwde vliegenhengel. Kreeg toen een lulverhaal te horen maar wel de belofte dat de goede besteld en gemonteerd zou worden, na 4 keer gevraagd te hebben in de winkel er maar mee gestopt. Ga dus niet douchen met mijn vriend.

Rena

Ik ben zelden zo behandeld bij een winkelier  :-X

Marksman

Ik gelukkig ook niet, kom nu bij een goede shop.

Inderk

Fijn! Zulk positief nieuws.

Tot nu toe geen enkele verkeerde ervaring met winkeliers, terwijl ik overal wel eens wat besteld heb
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Bone F

Quote from: maurice on September 14, 2013, 19:10:11
::wtf::

Hoe is het mogelijk, wacht al bijna 10 maand op mijn betaalde dubbing.

FF voor de duidelijkheid dit betreft dus niet Peeters? Je zou de indruk kunnen krijgen.

Plantje

Goed dat je het noemt Bone F!

Overigens mag er ook best eens iets positiefs over winkeliers gezegd worden. Mensen zijn altijd erg snel met klagen als er ook maar iets mis gaat. Dus wat positieve reacties mag ook altijd wel!

Team

Bek van mijn vice gebroken,  14 dagen   nieuwe
Hengel uitgeleend gebroken terug, 14 dagen nieuwe hengel ,niets dan lof voor de firma Peeters.
Maar ook andere zaken heb ik goede ervaring mee A&M klasse, en zo zijn er meer.
NUNC  AUT  NUNQUAM

wouter veuger

AM idd klasse,en ook onze andere sponsor GPF,heb er ooit eens door een misverstand verkeerde backing besteld,kreeg direct de juiste kosteloos toegestuurd.