Goeie plekken rond utrecht

Started by M@rco, March 25, 2012, 17:28:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

M@rco

Ik ben op zoek naar wat goeie plekken rond utrecht, liefts in de buurt van bunnik.
Ik ken natuurlijke de krommerijn, lek, en geheel houten. Verder ben ik bij de plek langs de A12 geweest bij Golfbaan Amelisweerd. Maar er moeten meer plekken zijn die leuk zijn om te vliegvissen.

pas

Zijn er zoo veel wil je wel een keer op dleep touw nemen als je zin heb
gr pascal
::wtf::

M@rco

Heel graag ga ik een keer met je mee, maar een tip is ook welkom.
Kreeg er net een bij kasteel wikkenburg t,goy

Hilco

Ben intussen al 2 x bij de Brug bij jouw huis wezen vissen maar geen enkel teken van vis gezien.
Wel heel veel takken van de bodem gehaald.

In Houten heb je ook erg veel AUHV viswater.

We zijn een paar keer bij KNMI wezen vissen en dat is wel leuk tot nu toe.




pas

Leuke stek he als je een paar uurtjes over heb
::wtf::

Hilco

vandaag ben ik er helemaal weggewaaid , na eenhalf uur weer afgetaaid.

Jij nog in Luxemburg geweest Pas?

M@rco

Ik heb het gister middag nog geprobeerd op de KR even 2 uurtjes richting odijk gelopen.
Wel wat gezien maar niet gevangen. Mar zou heel goed aan mij kunnen liggen of aan mijn zoon die het leuk vond om mee te gaan (geen succes ondanks dat hij het fantastisch vond) ook nog met een ander visser gesproken maar bij hem was het zelfde, hij was op zoek naar roofvis.
Volgens mij mag dat nu toch niet meer volgens de regels?

Ik ga dze week nog naar kasteel wilckenburg in het t, goy hou jullie op dehoogte, want als ik daar wat vang moet het een super plek zijn. :)

Hilco

mag je daar wel "gewoon"vissen ? of is het van een plaatselijke visvereniging?


M@rco

Tot aan wijk bij duurstede mag je gewoon vissen is allemaal van de utregse.
Alleen een stukje voor bunnik tot aan huis camminga mag je niet vissen maar de boswachter die ik op mijn rug had, vertelde (nadat de boel gekalmeerd was) dat ze zelf ook niet weten vanaf waar tit waar je niet mag vissen.
Is ontstaan in jaar kruik en nooit aangepast.

Overgens gisteren avond tegen schemering veel vissen gezien aan de KR. Een vis pakte mijn vlieg, maar hem niet kunnen haken ik weet ook niet meer wat ik gedaan heb in mijn ethosiastme.

Hilco

Nog even geduld en ook jij gaat ze haken. 8)

pas

Onderhand 4 dagen weekeind laat maar weeten waaneer je kan ik weet een stek waar je niet kan missen
::wtf::

Hilco

ik ben vanaf donderdag met de sleurhut in Leersum, anders was ik vast mee gegaan.

vissen doe ik dan in woudenberg :P

M@rco

heren,

hoe spijtig ook maar dit weekend ander verplichtingen, misschien ergens een verlaten uurtje maar langer zeker niet.
Hou jullie op de hoogte. fijne paasdagen alvast en ik hoop dat jullie niet alleen eieren vangen

M@rco

@pass stuur anders een PB bericht als je jou plek niet aan het publiek wilt tonen.