nou bedankt ik ben verslaad!

Started by renew, January 13, 2012, 00:28:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jur606

nou deze verslaving is ook niet goed voor de gezondheid hoor :)
(gewone leven loopt daardoor niet meer nomraal)
van s'ochtens vroeg tot s'avond slaat kijken over er nog nieuwe berichten verhalen staan e.d.
Te laat naar bed te vroeg op :)

nou zo goed is het ook weer niet :)

haasie

Het is idd verslavend, lees ook elke dag meerdere keren hier.  8) Mag alleen nog wel iets drukker worden,maar het is winter en weinig mensen vissen door.

Rossie69

vissen en binden en forum minder.

maar heb nu ook een slimme telefoon,ja die is gelukkig slimmer als ik
:P

dus kan ik tijdens het werk ook even kijken wc hahaha

Plantje

Quote from: haasie on January 19, 2012, 15:15:25
Het is idd verslavend, lees ook elke dag meerdere keren hier.  8) Mag alleen nog wel iets drukker worden,maar het is winter en weinig mensen vissen door.
Ik gebruik Google Reader om de RSS feed van het forum te lezen. Kort gezegd: ik hoef nooit meer zelf te gaan zoeken of er nieuws is; nieuwe berichten worden vanzelf gepost.

Alleen het nadeel is, dat alleen reacties in Google Reader komen (Volgens mij). Dus als iemand een nieuw bericht post en er niemand op reageert zie ik hem niet.

haasie

Quote from: Plantje on January 19, 2012, 16:28:01
Ik gebruik Google Reader om de RSS feed van het forum te lezen. Kort gezegd: ik hoef nooit meer zelf te gaan zoeken of er nieuws is; nieuwe berichten worden vanzelf gepost.

Alleen het nadeel is, dat alleen reacties in Google Reader komen (Volgens mij). Dus als iemand een nieuw bericht post en er niemand op reageert zie ik hem niet.

Kan op het forum toch ook gewoon zien als er ergens gereageerd is? Maar lees ook veel oude topics.

Plantje

Tuurlijk kun je op het forum zien als er gereageerd is, maar dan moet je naar het forum en moet je het zelf op gaan zoeken. Met RSS feeds krijg je de info gepushed. Ik geef dat ook alleen maar als suggestie voor wanneer mensen voor hun gevoel te vaak naar het forum moeten gaan om tot de conclusie te komen dat er niets nieuws is. (Niets moet ;) )

Oudere topics lezen kan ook zeker interessant zijn! Ik heb ook een aardig arsenaal aan favorites opgebouwd met allemaal leuke vliegvis websites waar ik graag ook nog wat oudere berichten uit oplepel :D

vliegvisserdorian

ik checkte eerst al meerdere keren per dag, maar is alleen maar meer geworden sinds ik een smartphone heb ;D

Hilco

maar het blijft wel een rare topic titel..................... :-\

renew

pff ja met mn telefoon gedaan. Klein kl&%@ keyboard.
En zoals de titel zegt natuurlijk ook onder invloed (dat lijmpistool van xenos, het spul zit meteen tegen je hypofyse) slecht voor je Nederlands.  :P
Rene

Rossie69

verslaafd aan het forum vliegvissen binden en smartie.


Hilco


Rossie69