nou bedankt ik ben verslaad!

Started by renew, January 13, 2012, 00:28:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

renew

beste vliegforummers,
Jullie worden bedankt! Ik heb me 3 weken geleden aangemeld en ben ongeveer 2 weken actief en nu al verslaafd. Normaal ben ik niet zo van het slijmerige maar vind het echt gezellig op het forum en dat mag ook wel eens gezegd worden, net een grote vriendenclub ook al ben ik een new kid in town. Chapeau en ga zo door. 
grtz
rene

Sieger

Mooi man...! houden zo... Kom de 21e naar Apeldoorn, kun je meer dan 60 van die malloten live ontmoeten...  ;)


Sieger

renew

haha Sieger ik zeg dat ik verslaafd ben en dan ben jij de pusher ;D
jammer genoeg pas ik dan op mn kleinkind, ook wel leuk hoor maar in de toekomst zal je me op andere gelegenheden zeker zien.
Cu

Sieger

Gewoon meenemen... je kunt niet vroeg genoeg beginnen....  ;D ;D ;D Neem mijn (kleinzoon) Finn van 2 maanden ook mee...  ;D

(flauwekul... komt vast nog wel een gelegenheid... )

CU....  :)


Sieger

renew

nou Sieger, ze is wel geinteresseerd in visjes aanraken en naar opa kijken als tie vist maar ja pas 3. Ik zorg wel dat ze een nieuwe Mirjana Pavlic wordt en een rijke Brit  trouwt die een stukkie Itchen heeft ;D
truste

HappyFisherman

Het begin van het einde Rene...  ::top::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

renew

jij kan het weten happy, 8 posts per dag! Je moet aan de methadon man ;D
cj
rene

HappyFisherman

Semi ambtenaar, heb dus de halve dag de tijd om onzin uit te kramen hiero. De andere halve dag doe ik dat tegen studenten ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

jur606

hihi ik kan me wel wat verplaatsen in Renew,
altijd leuk als je een forum opend over iets wat je doet (of gaat den) en er stan leuek verhalen dingen op.
(nee ik kan niet naar Apeldorn de 21ste dat is al volgeboekt !)


Zeenimf

 ::top:: fijn om dat ook eens te lezen , weer een verslaafde erbij.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

jur606

Iemand nog tips voor een reeltje op een 4# hengel?
Gewoon een degelijk stukje techniek gaan plastic uit elkaar val zooi maar ook geen top of the line  :o
(als we toch verslaafd zijn weten jullie dat vast wel ?)

Kan ik maandag misschien al een beetje het werpen gaan oefenen :)
(misschien wordt ik dan nog compleet verslaafd (aan vissen ben ik eht al nu nog aan het vliegvissen?)


Troutbuster

Zo ja!!
Mooi toch??
Lekker over onze hobby OH'en op 't forum hier!!
En het geinige is, je steekt er vaak nog wat van op ook!!
Men is tenslotte nooit te oud, ervaren of gearriveerd om iets bij te leren over onze gepassioneerde hobby die maar al te vaak een "way of life" blijkt te zijn

"and I'm loving it"!!

Gr.

Jan.
"Petri Heil"


Troutbuster

Quote from: jur606 on January 13, 2012, 09:52:07
Iemand nog tips voor een reeltje op een 4# hengel?
Gewoon een degelijk stukje techniek gaan plastic uit elkaar val zooi maar ook geen top of the line  :o
(als we toch verslaafd zijn weten jullie dat vast wel ?)

Kan ik maandag misschien al een beetje het werpen gaan oefenen :)
(misschien wordt ik dan nog compleet verslaafd (aan vissen ben ik eht al nu nog aan het vliegvissen?)

Kijk es ff bij A&M Jur!!
Voor nog geen 3 tientjes ben je het mannetje!! ::) ::)

Gr.

Jan
"Petri Heil"


ben

A&M helemaal niet verkeerd!!! trouwens ik ben ook lichtelijk verslaafd geworden in korte tijd, dus ik denk ongeveer hetzelfde

renew

haha allemaal verslaafden. Waar is de soepbus!
A&M top

renew

jaaa dat is erg jij bent een van de suppliers van dit forum.
Heb je niet naar Tony Montana geluisterd "don't get high of your own supply" alhoewel het met hem ook mis ging 8)

HappyFisherman

Quote from: Rob van H. on January 13, 2012, 11:31:20
valt heel erg mee mijn verslaving, zit er maar een paar uur per dag op, de rest van de dag denk ik "zo nog ff het forum checken!!!"

"En een bakkie koffie pakken" denk ik er dan nog bij HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisserdorian

same overhere, ben sinds mei/juni ook verslaafd  ;D

Rossie69


John

Quote from: Rossie69 on January 13, 2012, 19:34:30
ben aan het afkicken.

:-[

Rossie??  Is dit geen winterdipje of zo?? ;)

Rossie69

nee zekers niet.

was het maar waar ;)


jur606

rossie afkicken van het vissen,
of van het forum?

jelle

Quote from: renew on January 13, 2012, 00:28:11
beste vliegforummers,
Jullie worden bedankt! Ik heb me 3 weken geleden aangemeld en ben ongeveer 2 weken actief en nu al verslaafd. Normaal ben ik niet zo van het slijmerige maar vind het echt gezellig op het forum en dat mag ook wel eens gezegd worden, net een grote vriendenclub ook al ben ik een new kid in town. Chapeau en ga zo door. 
grtz
rene
graag gedaan ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

John

Quote from: renew on January 13, 2012, 00:28:11
beste vliegforummers,
Jullie worden bedankt! Ik heb me 3 weken geleden aangemeld en ben ongeveer 2 weken actief en nu al verslaafd. Normaal ben ik niet zo van het slijmerige maar vind het echt gezellig op het forum en dat mag ook wel eens gezegd worden, net een grote vriendenclub ook al ben ik een new kid in town. Chapeau en ga zo door. 
grtz
rene

Tsja, maar deze verslaving is nog niet zo slecht voor de gezondheid. ;D

DMeijer

Quote from: Sieger on January 13, 2012, 00:31:00
Mooi man...! houden zo... Kom de 21e naar Apeldoorn, kun je meer dan 60 van die malloten live ontmoeten...  ;)
Hey Sieger, er komen 62 binders. Ben ik blij dat jij mij en jezelf natuurlijk niet tot die malloten reken.  ;D