Binddag Utrecht

Started by Fly lunatic, March 08, 2013, 19:57:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fly lunatic

Morgen de binddag bezoeken in Utrecht bij Traditional.
Ik ben benieuwd naar de bindpatronen met het textreme bindmateriaal. Direct maar wat van dat spul aanschaffen om te binden tijdens de komende sneeuwdagen.

hilco

klopt ik had het ook al gemeld.

erikdenoorman

Was er vandaag gezellig en reuze druk. Samen met Ronald Pop lekker zitten binden met dat voortreffelijke Textreme materiaal. Ronald de zoute en snoek dingen, ik de rest. Ook leuk om ook eens NIET digitaal, maar face to face  met vliegvissers in contact te komen. Er zijn winkels die dat snappen en er wat mee doen.

Ach ja, kwade tongen zullen wel weer beweren dat er commercie is het geding is. Ik zeg bij voorbaat maar JA. Want zowel Ronald als ik zijn werkelijk vorstelijk beloond. Klagen doen we dan ook niet. Ik heb voor die 50 euri even getankt en er een pakkie Brandaris bij geshopt. En of ik nu koffers vol Textreme materiaal heb 'gescoord' Nee hoor. Nog geen zakje. Hou me ten goede. Het was ook niet eens de intentie. zo nu en dan zendt men mij wat samples. En daar ben ik al blij mee.

Ik heb er ook iets van op mijn website gezet. Nee geen link hier........Want dan stuitert men op voorhand. Het was gewoon een fijne manier om een regenachtige dag door te brengen met een flink aantal lotgenoten. Wie er was weet wat ik bedoel.

erik

harlin

Quote from: erikdenoorman on March 10, 2013, 00:17:08

Ik heb er ook iets van op mijn website gezet. Nee geen link hier........Want dan stuitert men op voorhand.
::bravoo:: ::top:: ::muur:: ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Team

Het was weer goed verzorgd, alleen jammer dat je steeds naar buiten moest,
om te kijken of je auto er nog stond, maar je vliegjes zagen er weer top uit.
NUNC  AUT  NUNQUAM

hilco

hoezo?   die wijk is de meest veilige wijk die er is .........