Oostenrijk, 12-19 september 2011

Started by Gert, September 11, 2011, 22:33:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

De boel is bijna ingepakt, morgen om 6:15 word ik opgepikt en dan gaat het los naar Gerlos.
Dit jaar een dagje minder vanwege de stripbeurs in Breda. En dus ook een andere bestemming na 16 of 17 keer naar Mittsersill te zijn geweest.

Groet, en een ieder die ook nog een leuk tripje voor de boeg heeft, of gewoon een dagje gaat vissen:
Hou 'm strak!

Gert

Sieger

Heel veel plezier Gert en vang ze! Ben alweer benieuwd naar je verslag  :)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}


peter

Goede reis en vangsten in de Oosterijk.

Laat ze maar zien die mooie fotoos als je terug komt.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

veel plezier en doe je best Gert.

vang ze
::bbq:: ::proost:: ::proost::

ErickW

Have fun, vang ze en fotografeer ze.

Forelletje

Ben benieuwt Gert hoe het in Gerlos bevalt ..de finkausee blijft het zelfde  ;D

Richard

vliegvisgek

succes en hele fijne dagen

gr vliegvisgek

Gert

Ben gisteren, zondag de 18e dus, teruggekomen en dat was ook volgens de planning. Ik had een foutje gemaakte in de titel, had dus 12-18 september moeten zijn.
Aanvankelijk balen gisteren: bijna de hele weg files in Duitsland, en dat op zondag, en heel veel regen.
Maar toen kreeg ik dit linkje doorgestuurd vanochtend: http://www.hotelplatzer.at/Wohlfuehlhotel/Livebild.html
We hadden er vandaag niet eens meer weggekund zonder winterbanden!!!
En wij hadden de hele week prachtig weer, met alleen woensdagmiddag wat regen, en daarna vanaf zaterdagavond maar toen zat het vissen er voor ons toch al op.

Verslag van de trip volgt.

Groet,
Gert

Gert

Tsja, van een verslag van mijn eigen hand is het nog steeds niet gekomen. Dus daar moeten jullie maar niet meer op rekenen.

Maar o.a. in de week dat wij er waren werden er filmopnames gemaakt met de 2 visgidsen van het hotel, Jakob (die kale) en Kurt. En vandaag kreeg ik een linkje van het hotel opgestuurd van het uiteindelijke resultaat.

Nou, dit geeft dus redelijk weer hoe wij het hebben gehad. Scheelt mij een hoop werk  ;D

Groet,
Gert

http://www.youtube.com/watch?v=RCl2qtFBXfE

Rossie69

mooi promo filmpje.
stukkie bij de brug met de broodvlieg :)


maurice

mooi filmpje Gert.
zo zie je maar weer dat observeren zeer belangrijk is.
zeer mooi T-shirt heeft die slapende kale
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69


ben

Heerlijk zo'n filmpje als je thuiskomt na een stressie dag!!!

Gert

Quote from: Klaas on February 22, 2012, 23:01:07
Je had me al een paar fotos laten zien op de binddag Gert,filmpje is nog mooier en zoals ik gehoopt had.
Toch eens die kant op gaan,zo'n water zie ik het liefst met die diepe/omdiepe stukken en lekker snelle stroming.

Klaas

Ik zal ook nog wel ff wat foto's plaatsen, want jij bent zowat de enige die ze tot nu toe gezien heeft.

Rossie69

komt natuurlijk ook dat Klaas die dag extra rondjes heeft gereden.

;D

Gert