Kabuto glass hengel

Started by Alex, January 31, 2013, 11:06:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Komt goed Alex.... eerst maar eens de blank, dan ff lekker verder zoeken naar de rest van de spullen... Op zich ook een leuk avontuur...

Heb jij trouwens alleen de wikkelingen gelakt of ook de hele hengel?


Sieger

Alex

Alleen de wikkelingen zijn gelakt Sieger
Alle 2x

Sieger

Ok dat is de eerste stap... ;)


Sieger

Alex


Sieger

Haha ja dat is waar.... :)

Maar wel de eerste weg naar informatie verzamelen... Oh nee ook niet... ik lees natuurlijk al jaren over glas...  :-\


Sieger

Alex

Dat is een super serie van filmpjes

Heb ik veel aan gehad

Sieger

 ::goodjob:: dank je... ik ga het allemaal eens bekijken.... Als het wat wordt, komt de blank toch pas in April... dus heb nog ff... ;)


Sieger

Sieger

Ga me richten op mijn weekje Oostenrijk in juli... zou moeten lukken...


Sieger

Sieger

Met die gekke regenbogen daar had ik vorig jaar aan mijn 5 nog niet genoeg.... Maar mijn 3 en andere 4-tjes gaan zeker ook mee...


Sieger

HappyFisherman

Quote from: Sieger on February 01, 2013, 21:04:24
Ga me richten op mijn weekje Oostenrijk in juli... zou moeten lukken...

Maximaal 2 hengels Sieger! 1 voor de Taurach en 1 voor het meer  8)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Hadden we al bepaald wie er rijdt dan...  ;D Ik neem maar 1 koker mee.....  ::)


Sieger

HappyFisherman

We dwalen af, we dwalen af... Maar ik heb er wel bliksems zin an ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Toen Bas en ik er waren had je geen rustige stukken. #2 zou complete nonsens zijn geweest, want het smeltwater kwam met geweld uit de bergen! #5 ging echt net op de rivier!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Er zitten ook wel wat rustiger stukken Bram, maar jullie zijn zover niet geweest.... Maar op dat witte water..... echt een 5...
De rest een 3 of 4... ;)


Sieger

Sieger

En nu terug naar de Kabuto's....  ;D


Sieger

Sieger

 ;D bevestigd en betaald.... Nu wachten.....


Sieger

Raymond

De voorpret is vaak de grootste pret...  :P
::wtf::

gijsie20

Hoe is het met de Kabuto Sieger?

Sieger

Goed.........  ;D

Ik heb de 7 1/2 aftma 4 binnen en als het goed is komt daar deze maand de 7 voet aftma 3 bij....

Ben ondertussen aan het zoeken naar mooi materiaal wat erop moet, maar Nederland is niet dik bezaaid met hengelbouw-winkels.... De spacers voor de reelhouder heb ik al... De rest ga ik na mijn vakantie voor op pad.....

Heeft ook geen haast... moet vooral mooi en goed worden....

Zo zonder spullen is de blank al fantastisch... Een "goed hengelbouwer uit het noorden van het land" heeft hem gevoeld en bekeken en en zelf ook gelijk een besteld....

In wording dus.... :)


Sieger

gijsie20

Nice! Ben zeer benieuwd! Ik kwam van de week nog wat Kabuto hengels tegen op internet..man man..wat een mooie hengels!
Ben zelf ook weer wat aan het struinen om weer eens wat te maken  :D

Sieger

Deze zijn op zich nog helemaal niet zo duur.... Bestellingen gaan het makkelijkst via Facebook.... Daar laat hij meestal direct weten als er weer wat in de verkoop komt... Ik dacht 4 keer per jaar een batch.... Snel bij zijn want het is maar een heel beperkte oplage....  ;)


Sieger

HappyFisherman

Quote from: Sieger on June 25, 2013, 18:03:03
het is maar een heel beperkte oplage....  ;)

Waarom zou dat toch zijn?  ::nanana::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Geen idee... niet omdat er geen vraag naar is... Wereldwijd kan hij wel 100 keer zoveel verkopen....
De blanks worden bij een kleine lokale "fabriek" gemaakt en die heeft maar een heel beperkte capaciteit...

:P


Sieger

Satch

Hoi Sieger,

heb je in de tussentijd toevallig wel eens foto's geplaatst van het eindresultaat?
Heb inmiddels zelf een Epic glass thuis liggen, maar die Kabuto's hebben (wat ik tot nu toe gezien heb) toch wel wat magisch :)


Quote from: Sieger on June 25, 2013, 00:15:15
Goed.........  ;D

Ik heb de 7 1/2 aftma 4 binnen en als het goed is komt daar deze maand de 7 voet aftma 3 bij....

Ben ondertussen aan het zoeken naar mooi materiaal wat erop moet, maar Nederland is niet dik bezaaid met hengelbouw-winkels.... De spacers voor de reelhouder heb ik al... De rest ga ik na mijn vakantie voor op pad.....

Heeft ook geen haast... moet vooral mooi en goed worden....

Zo zonder spullen is de blank al fantastisch... Een "goed hengelbouwer uit het noorden van het land" heeft hem gevoeld en bekeken en en zelf ook gelijk een besteld....

In wording dus.... :)

Sieger

#49
Hoi.. ja ik had foto's geplaatst in de 'Je laatste aankopen' rubriek.

Heb de 4 uiteindelijk doorverkocht en de 3 heeft een clubgenoot voor me afgebouwd...

Kopiƫren gaat al een tijd niet meer... dan krijg ik zo'n rare link...Staat in dit topic op pagina 44
Jouw laatste vliegvisaankoop revisited


Sieger