Gezocht: Vliegvis vest

Started by Fier Boom, April 26, 2011, 21:17:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fier Boom

Beste zwiepers,

Na bijna 2 maanden fanatiek vliegvissen ben ik het ondertussen wel zat om al mijn gereedschapjes, vetjes en lijntjes zo los in een rugzak te flikkeren.
Tijd voor een vestje dacht ik zo! Helaas zijn die krengen nog behoorlijk duur, zijn er misschien mensen die iets voor een schappelijk prijsje (max 40 euro) een goed vestje aan kunnen bieden?

Ik ben rond de 1,98 lang en zeer slank XL is in de meeste gevallen te wijd dus ik denk dat een L mij goed zal passen!

Ik hoor het wel

Gr

Fier

HappyFisherman

Kijk eens op ebay. Ik heb dit jaar ook een erg mooi vest gekocht voor minder dan 40,- incl. verzendkosten...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

Decathlon, qua kleding goed aan waanzinnige prijzen.
Heb al mijn kleding van daar.
Je kan op het web even de beschikbaarheid checken en eventueel iets laten afkomen naar de vestiging bij jou in de buurt.
Het is zo dat ze per filiaal meer hebben dan op de site staat.

B

Fier Boom

Bedankt voor de tips
Als ik zo een beetje rondkijk zie ik dat een beetje kwaliteit toch wel boven de 75 euro uit komt.
Wil wel een vest die ook echt 'Goed' zit. of is dit ook met vesten van 40 euro?

Ben echt een leek van ebay betreft..

Fier Boom

En ik sta uiteraard nog voor aanbiedingen open!

weerwolf

ik heb er een van scierra, kost 40 euro bij rien rothfuz of hoe je het maar schrijft.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peterf

Quote from: Fier Boom on April 26, 2011, 21:17:02
Beste zwiepers,

Na bijna 2 maanden fanatiek vliegvissen ben ik het ondertussen wel zat om al mijn gereedschapjes, vetjes en lijntjes zo los in een rugzak te flikkeren.
Tijd voor een vestje dacht ik zo! Helaas zijn die krengen nog behoorlijk duur, zijn er misschien mensen die iets voor een schappelijk prijsje (max 40 euro) een goed vestje aan kunnen bieden?

Ik ben rond de 1,98 lang en zeer slank XL is in de meeste gevallen te wijd dus ik denk dat een L mij goed zal passen!
Ik hoor het wel

Gr

Fier

Vest moet wel Over al je kleding passen.

HappyFisherman

#7
Da's een goeie Tip Peter! Ik draag ook L kleding en dat jasje van mij een XL en past ook over een winterjas...

http://cgi.ebay.nl/WYCHWOOD-TRUEFLY-VEST-WAISTCOAT-ALL-SIZES-AVAILABLE-/250739785668?pt=UK_Sporting_Goods_Sports_Clothing_LE&var=&hash=item800fbbab3a

Deze heb ik...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

peterf

Voor het wildstromende water heb ik dit vest. Het is met automatisch opblaasbaar reddingsvest.
Voor de gewone watertjes heb ik een normaal gangbaar vest aan van €20,00

Fier Boom

Bedankt voor deze schat aan informatie. Helaas had ik weer geen geduld en heb ik er maar een in de winkel gekocht. (kaj's flyfishing)



Best lekker vestje! In de aanbieding voor 39 eurotjes