Telefoon

Started by goswit, May 23, 2015, 15:03:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Moet ik voor de telefoon een nieuw wachtwoord aanmaken of kan dit ook met mijn bestaandwachtwoord van pc. Als ik mijn bestaand wachtwoord invoer krijg ik melding IP adres niet goed.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

weerwolf

bestaande gebruikersnaam en wachtwoord moet je gebruiken

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

BV

Ik kan in loggen van op verschillende andere mensen hun hardware...
Enkel naam en wachtwoord

jo flyfishing

Op de telefoon, heb je daarvoor software geinstalleerd (tapatalk) ?
Dan moet je eerst bij hen een account aanmaken : je kunt daarna je login gegegevens van de eventuele verschillende fora die je wenst te raadplegen invoeren.

Als je gewoon via een browser gaat, zelfde gebruikersnaam/paswoord als op je computer.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

goswit

Helaas lukt niet .  Krijg steeds het antwoord is iemand anders met de zelfde naam en wachtwoord en ip adres.  Telefoon is windows lumia 640 8,1.
Volgens mij kan er nog niet alle prog op draaien .
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Plantje

Tapatalk (eerder genoemd) is er wel voor Windows Phone, maar dat zou ik je niet aanraden Gos. Ook op die telefoon hoor je gewoon met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te kunnen loggen. Welteverstaan de gebruikersnaam en het wachtwoord voor vliegvissers.nl dat je op andere plaatsen ook gebruikt.

Je had laatst ook al deze melding geloof ik.

Weet je zeker, dat je kiest voor "Login" en niet voor "Register"? Ik kan dit gedrag namelijk met geen mogelijkheid reproduceren. Geef anders even de exacte fout melding.

Het klopt, dat lang niet alle apps voor Windows Phone beschikbaar zijn, maar websites behoren altijd te werken. Daarom moeten ze ook eens stoppen met alles in apps gooien en gewoon websites maken voor dit soort zaken. Maar dat is een discussie voor andere fora ;)