Zonnebril met HD 1080P camera

Started by FSCHAMP, April 20, 2014, 09:47:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Heeft iemand van jullie ervaring met http://stuntcams.com/shop/pivothead-durango-smoke-sunglasses-camera-1080p-p-610.html? 

Of met deze http://digichar.com/unt/16569-version_15mp_hd_1080p_video_sunglasses_camera_recorder_eyewear_sports_dv_cam.html?

En wat is het verschil tussen beide want ik ken nl. niet veel van camera's.  Ik heb nl. een contour plus 2, maar ik heb meestal last van een stukje van mijn pet in het beeld en ben dus op zoek naar een alternatief.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Mike

Hoi Gino,

Grappig, ik ben op t moment ook op zoek naar iets anders.
Mijn Contour +2 heeft de Cubatrip niet overleefd, helaas.

Ik zag die brillen met camera ook ergens maar weet ook niet of t wat is.
Ik wil wel weer graag een camera die ik ergens op of aan mn hoofd kan bevestigen.
Dat beweegt iets meer maar je kunt dan wel erg goed en snel bepalen wat je op je video wilt hebben.

Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen van mensen met verschillende actioncams...

Ik denk toch dat t evt weer de Contour wordt. Op zich was ik daar best tevreden over.
Als je even puzzelt krijg je m best zo op je pet, zonder dat je je cap filmpt hoor.
In het begin gebruikte ik een petje met een kortere cap maar toen ik naar Cuba ging heb ik m zelfs op mn tropenpetje gekregen zonder dat ik mn cap in beeld kreeg. Af en toe een klein stukje maar dat was amper hinderlijk.
Aangezien deze petten een extra lange cap hebben kan je m beter meer bovenop doen.

Ik ben benieuwd naar je keuze.
Ik mis mn Contourtje wel  :'( er stonden ook allemaal vette beelden op, ook allemaal foetsie...
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gert

Vandaag is deze wederom in de aanbieding - alleen vandaag dus t/m 23:59 uur:
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Mij bevalt ie goed, en een vriendin van me heeft er ook een, die heeft ook goeie ervaringen en mooie filmpjes ermee gemaakt tijdens ski- en duikvakanties.

Staat maar 1 filmpje van mij op YouTube, en die ken je inmiddels misschien wel... sorry dan.
https://www.youtube.com/watch?v=TMQmTwVKejo

Groet,
Gert

FSCHAMP

#3
Gert,

bij jouw staat de camera vast opgesteld en werkt hij niet als een action camera.  Ik wil filmen terwijl ik aan't vissen ben in een rivier tijdens het waden.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gert

Gino, bij dit filmpje stond ie "vast" opgesteld (lag los op m'n tas), maar als je ziet wat voor accessoires er allemaal bij zitten: je kumt 'm met een klip, een steun, een riem etc. overal aan vast maken.

Maar het is inderdaad niet vergelijkbaar met een cameraatje die geintegreerd is in een zonnebril. Wel vergelijkbaar qua mogelijkheden met een GoPro, Contour etc. Die zijn veel duurder en iets geavanceerder, maar of dat nodig is, en je het geld er voorover hebt... ik niet in ieder geval. Vind het leuk om wat dingetjes terug te kijken of aan anderen te laten zien, maar dat hoeft niet in de bioscoop ;)

Mike

Leuk filmpje, ik had m nog niet gezien.

Ik zoek ook naar een camaraatje die ik op mn pet oid kan bevestigen.
En de mogelijkheid om met je mobiel via blootooth een connectie te maken is voor mij ook belangrijk.

De beeldkwaliteit op jou filmpje is goed maar die van de Contour en Go pro zijn wel beter.
Maar het is idd maar net wat je er aan uit wilt geven.

Ben wel jaloers op je karper, dat is mij nog steeds niet gelukt.
Nou moet ik zeggen dat ik er ook nog niet zo veel tijd aan heb besteed maar dit jaar gaat ik het proberen.

EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gert

Ik had dacht ik al eens eerder geschreven dat de beeldkwaliteit in de schemer niet geweldig is, en hier was de zon al een flink eind gezakt - is ook te zien aan o.a. de schaduw van de voorbijkomende fietsers.
Bluetooth zit er niet op, maar ik vind het wel een voordeel dat er een schermpje op zit, zodat je meteen al kan zien wat je ongeveer in beeld hebt.

Wat het karperen betreft: die vang ik bijna altijd pas als het al gaat schemeren, dus ik zal er wel nooit een heel goed filmpje van kunnen maken met deze camera ;D

RiverHunter

Gert, mooie film en bekende plek gelijk voor mij ;) :) :) :)
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Hilco de Visser

Quote from: Mike on April 20, 2014, 12:19:56

Nou moet ik zeggen dat ik er ook nog niet zo veel tijd aan heb besteed maar dit jaar gaat ik het proberen.

achter je huis in de vaart.............. :P

Mike

Quote from: Hilco de Visser on April 20, 2014, 19:55:12
achter je huis in de vaart.............. :P

Ik heb ze daar ook gezien Hilco maar ik denk dat het vangen van deze jongens wel eens heel erg lastig kan worden.
Heb jij daar wel eens een karper gevangen ??? of ergens anders ???
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

macfly

Mike, was ook mijn goede voornemen voor dit jaar! Moeten er samen maar eens op uit, heb er veel gezien in die plas naast de muur  ;)

Gert

Quote from: RiverHunter on April 20, 2014, 14:44:51
Gert, mooie film en bekende plek gelijk voor mij ;) :) :) :)

Ben je bekend in de buurt van Nes a/d Amstel, of lijkt het misschien op een bekende plek Ron?
Indien het laatste: dan zit er vast ook wel karper ;)

Groet,
Gert

Mike

Quote from: macfly on April 21, 2014, 10:29:10
Mike, was ook mijn goede voornemen voor dit jaar! Moeten er samen maar eens op uit, heb er veel gezien in die plas naast de muur  ;)

Hey Ted,

Lijkt me een puik plan.
Voordat ik mij daar echt op kan focussen wil ik eigenlijk eerst de tonijntrip even achter de rug hebben de de komende nk wedstrijd.
Hoewel ik tussendoor hier en daar ook nog wel tijd heb om een half dagje karpers te gaan zoeken.
Ik heb nog ergens een hele doos met zalmeitjes liggen dus binden zal wel niet echt nodig zijn, denk ik ???
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER