Nu bij de LIDL: waterdichte HD-filmcamera

Started by Gert, May 10, 2012, 13:25:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Staat wat weinig info bij vermeld, maar in het filmpje wordt e.e.a. uitgelegd.
Lijkt me wel leuk voor die 119 Euro. (Maar ik ben al voorzien inmiddels met m'n Panasonic foto/filmcamera).

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_29983.htm

Groet,
Gert


Sieger

Had hem ook gezien... Voor het geld lijkt het me een mooi apparaat....

(maar net als Gert was ik al voorzien... Had net een week ervoor een Panasonic HX-WA 10 gekocht... Zowel foto als film en prima beelden....!)


Sieger

Jasper

Ik zou het niet doen. Voor dat geld heb je een waterdichte fotocamera met optische zoom, of een kodak playsport.
Én voor een beetje meer zou ik het vorige model GoPro doen.

Rossie69

of zo,n klien ding voor op de pet sportcamera hd en weet ik het.

oja H3 heeft hem ook.


Jasper

Klaas, heb jij online ergens een filmpje van die camera staan?

maurice

#5
mooi stukje water en zeer mooie vis Klaas en Bert
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sloveniawalking

Ik heb em dus ook gekocht maar wel al een half jaar geleden 2e hands. 3 batterijen erbij en wat geheugenkaartjes. Begin mei heb ik em getest in slovenie. Het verslag ervan staat in het forum bij Tjechie en overig oost europa. De foto's heb ik gemaakt met een panasonic lumix die in het verslag staan.
De 160 filmpjes die ik ermee gemaakt heb, boven en onder water zien er prachtig uit. Jammer alleen is dat toch bepaalde kleuren iets minder intens op beeld verschijnen. verder een prima filmcamera die gelukkig tegen water kan. Me panasonic is namelijk al een keer verdronken. de warme blower van de auto erop en hij deed het gelukkig weer. Zoiets wil ik niet nogeens meemaken met een dure videocamera. Deze kan gelukkig tegen water. Ik ben er goed over te spreken.
Ik kan em aanraden.

Het enige probleem waar ik nu tegenaan loop is het monteren van de filpmjes. Avid studio en Ulead videostudio kunnen de bestanden, film en geluid, niet tegelijk afspelen en dus ook niet bewerken. K word er bijna horredol van. Windows moviemaker vind ik namelijk iets te beperkt. Iemand suggesties

Cornico

Vergeet niet dat die bestanden ontiegelijk gecomprimeerd zijn en het heel veel processorkracht kost om ze tijdens het monteren te spelen.
In je camera zit een chip die dat doet, helaas dus niet in je PC.
Hoe ziet die er trouwens uit?
Een mogelijkheid om het vlotter te doen is door gebruik te maken van zg. proxy's, i.c. simpeler bestanden waarmee je de montage doet en die vóór de finale rendering weer gewisseld worden met de oorspronkelijke bestanden.