Vliegvissen met losse handen

Started by Hilco, April 26, 2011, 21:21:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron-O

Ja ik wou ook al zoiets fluisteren :o :o

Ron.

DMeijer

Vliegvissen is geen vrouw- en kind-onvriendelijke sport. En je ziet dat het zelfs wordt gedaan door een mooie dame als April, dus geen typering van man-wijven. Dus geen macho-gedoe van kerels. Waren er maar meer vrouwen die ook aan deze prachtige sport doen!
En voor kinderen een is dit een duidelijke tegenbewijs van het rolpatroon van de stoere vissende man. Dus jongens én meisjes, doe ook mee! Vliegvissen is geweldig! En het hoeft ook niet persé op zalm, ook met voorntjes kun je heel veel plezier beleven.
Ja, dat er bepaalde opmerkingen worden gemaakt zegt meer over degene die de opmerking maakt dan over de mooie dame. Dus mannen let op jouw woorden,  ::zweep::

HappyFisherman

Ach, die lieve kinderen laten op het schoolplein dingen horen waar je oren van gaan klapperen en van wat vrouwen onder elkaar bespreken worden die oren nog rood ook!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

Maar goed, het is dus niet echt handig om de hengel in je nek te leggen, tenzijn je een hele mooie vrouw bent en je dat graag op foto wil laten zien.

Wat dan ? hengel onder je arm? tussen je benen?  gewoon op het water leggen?

Inderk

Ik denk dat dit de beste manier is om een hengel vast te houden.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco

Ok dank je voo rde tip en de verhelderende illustratie; foto's zeggen altijd meer dan woorden  :-*

Rossie69

schrok al dacht eerst inderk zijn waadpak isaan flarden gescheurd in het prikkeldraad op baggel.


harlin

Quote from: Inderk on April 28, 2011, 22:39:26
Ik denk dat dit de beste manier is om een hengel vast te houden.

Mag wel wat botox in, zitten wat vreemde streepjes in.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

sebastiaan

mooiere hengel en reel in een even mooie hals:



(deze vorm van reclame wilde ik jullie niet onthouden, en ze heet Rebekka Redden)

Groeten,
Bas

DMeijer

Quote from: harlin on April 29, 2011, 00:12:50
Mag wel wat botox in, zitten wat vreemde streepjes in.
Als amateur-fotograaf zie ik dat het een amateur-model betreft, ze had eerder een andere broekje aan dat strepen achterlaat.
Een goede fotograaf let daarop en eist zelfs van de modellen dat ze daags voorafgaand de fotosessie lichte  en niet knellende kleding te dragen. Bijv. de hele dag in kamerjas rondlopen en dan pas de fotosessie houden.
Maar het is idd een mooie foto om naar te kijken.  :P  En het gaat duidelijk om de reel.

Ja Kermit, je zoekt ze wel uit de goede foto's. Zelfs jouw lievelingskleur overheerst hier.

Quoteschrok al dacht eerst inderk zijn waadpak isaan flarden gescheurd in het prikkeldraad op baggel.
je moet wel een kinky fantasie hebben wil je hierin Kermit herkennen


Arno

deze heeft geen last van strepen op haar billen.


Gr Arno

vliegvisgek



nee deze ook niet arno die van jou is ook heeeeeeeel m ;)

Rossie69

van mevr in groen bir broek deze zijn naar binnen gerold Dmeijer ;)

dus ?  ;D

DMeijer

Quote from: Rossie69 on April 29, 2011, 13:06:24
van mevr in groen bir broek deze zijn naar binnen gerold Dmeijer ;)

dus ?  ;D
ow, goed gezien Rossie69. Het geeft wel meer dieptewerking, hé!
Er zijn nu zoveel foto's bijgekomen die afwijken van de topic, "Vliegvissen met losse handen". Heb er niks op tegen, mooie foto's (het oog wil ook wat ...  :P ) en en het maakt onze forum wel levendiger. (á la Panorama of Nieuwe Revu) Voorstel hernoem de topic naar  "Vliegvisbabes".
We zien anders al zoveel foto's van vliegviskerels, sommige met een baard van 4 dagen en een enkeling in kikkergroene gewaad. Sommige trots met hun vangst (boom of vis, whatever).  Ja, laat zien dat er meer vrouwen zijn die met een vliegenlat overweg kunnen. zie bijvoorbeeld http://www.flyfishusa.com/about-our-waters/spey-clave/spey-clave-reid.htm

Of een nieuwe topic: Vliegvisbabe van de maand.   ::dance::

Arno

Ga ik toch liever voor vliegvisbabe van de week. ;) ;D

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

brian


Rossie69

ja reels zijn top he.

wat dacht je per 4 uur :)


facebook staat er vol mee hahahahaha

DMeijer

Quote from: Arno on April 29, 2011, 12:12:09
deze heeft geen last van strepen op haar billen.


Gr Arno
Waar gaat het hier nou om? De reel, vliegenlat, lieslaarzen of toch de opvallende tatoeage?
Verder past deze foto echt in de rubriek, "vliegvisbabes", niks mis mee. ;D

Inderk

Quote from: DMeijer on April 29, 2011, 16:17:33
Waar gaat het hier nou om? De reel, vliegenlat, lieslaarzen of toch de opvallende tatoeage?
Verder past deze foto echt in de rubriek, "vliegvisbabes", niks mis mee. ;D
Bij die plaat gaat het om de Butt.  8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Hilco

als de forumbazen het eens zijn met een " prachtige vissende vrouwen topic" hernoem ik hem................

christianvt

Haha mooi materiaal!! Die vrouwen die er bij staan zijn opzich ook wel aardig.. ::) ::) hahaha

hendri

ik weet niet waar jullie altijd staan te vissen, maar dat moeten haast wel "hot"spots zijn.  ;D ;D

HappyFisherman

Dat staat als een paal boven water (ook wadend) :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

yeb met hot rods ;)

Wat mij betreft maak er een callender van :)