De Tipbosch

Started by Peter B., October 25, 2012, 22:14:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R.S.N Flyfisher

Quote from: vliegvisgek on December 22, 2012, 17:46:05
nou jan ,gerard en bram was me een waar genoegen heerlijk gevist en hopende julluie wat geleerd
ben nu weer effe wat vliegen erbij aan knuppen haha tot de volgende ronde mannen was leuk  ;) ;) ;D ;D

Hey Jeroen, was mij ook een waar genoegen.
Ondanks onze slechte vangst (Gerard en ik  :-\), een leuke gezellige dag gehad!
Veel opgestoken van jullie 2, we weten nu ook wel wie de echte forelputgek is gheghe  ;D  ;)

Tot de volgende keer en op naar de grote getallen!  ::goodjob::

vliegvisgek

komt goed heb gerard al gemaild en ja was erg gezellig mannen tot de volgende x laat maar horen waneer  ;D ;D ;) ;)

ben

@vliegvisgek, Jeroen hoeveel had je er? Ben zelf nog steeds Grieperig!!!!!

vliegvisgek

ik had er 13 ben kleintjes hoor geen grote was leuk en gezellie  ;) ;) ;) ;) beterschap oude man  ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Jeroen heeft een soort van 6th sense, soort van infrarood-indicatie-systeem... we stonden erbij en keken er naar  :o ok....  ::wtf:

Gelukkig is de beste man zeer openhartig, en is het niet nodig om de info eruit te trekken  :D ;)



R.S.N Flyfisher

Ben beterschap!

Ps: @Jeroen, die man die (bijna) elke zondag bij Marinus komt zit hij ook op dit forum?

vliegvisgek

Quote from: R.S.N Flyfisher on December 23, 2012, 07:02:52
Jeroen heeft een soort van 6th sense, soort van infrarood-indicatie-systeem... we stonden erbij en keken er naar  :o ok....  ::wtf:

Gelukkig is de beste man zeer openhartig, en is het niet nodig om de info eruit te trekken  :D ;)

klopt de rekening krijgen jullie nog (jan en gerard)  ::lach:: en mannen ben benieuwd wie die andere former is  ;) ;) ;) ;)

R.S.N Flyfisher

Quote from: vliegvisgek on December 23, 2012, 08:53:30
klopt de rekening krijgen jullie nog (jan en gerard)  ::lach:: en mannen ben benieuwd wie die andere former is  ;) ;) ;) ;)

Haha, zal dan wel een beste rekening worden!  ;D

Ik bedoel Bram (Happy Fisherman) niet, die kennen we al  :D

Die andere vliegvisser, weet z'n naam zo niet ..

ben

Toch niet Jan Willem Uitslag???

R.S.N Flyfisher

Hmm ... zegt mij niks,

Bram, Jeroen, help me out!??  ::hulp::

ben

Vandaag 29-12-2012 weer eens naar de Tipbosch geweest, leuke temperatuur +- 10 graden met een sterk wisselende wind, 3 powerbaitvissers en 3 Vliegvissers, de Vliegvissers vingen er samen 12 en de powerbaitvissers 10 stuks, zelf mocht ik er 7 vangen waarvan 1 (Zalm)forel van 1 1/2 kilo dus m'n quotum dik opgevist, ze zaten diep en ondiep en heb ze gevangen op 5 verschillend gekleurde streamers, langzaam en snel afwisselend gevist, dus eigenlijk een best leuke visdagje!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

vliegvisgek

Quote from: R.S.N Flyfisher on December 23, 2012, 17:35:19
Hmm ... zegt mij niks,

Bram, Jeroen, help me out!??  ::hulp::

geen idee wie het is bram weet het vast maar janwillem uitslag ken ik wel maar die is niet op forum actief hoor (denk ik) ;) ;)

en ben netjes man nu ben ik zo ziek als een hond chips zooi
:-X :-X :-X :-\ :-\

ben

Ja Jeroen ik miste je gisteren al bij de Berenkuil, er waren wel 20 vliegvissers daar maar ik vond het te druk en ben naar de Eemhof geweest, vandaag bij de tipbosch was Arnold uit Heerde er ook , je moet de groeten van hem hebben !!!!

vliegvisgek

ben je wil niet weten zo ziek als een hond hier vrouw lief oudste dochtertje en ikke nu ook bahhhhh maar goed is niet anders
en mooi man dat je zo goed viste  ;) ;)

ben

@vliegvisgek Hoop dat je snel weer wat beter bent kunnen we weer zwiepe, is die 5 nog te koop?????

vliegvisgek

Quote from: ben on December 29, 2012, 23:35:35
@vliegvisgek Hoop dat je snel weer wat beter bent kunnen we weer zwiepe, is die 5 nog te koop?????

haha voel me nu iets beter en daar ben ik nog niet vrij mee je hoort het 3jan als hij er nog is ben ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Beterschap Jeroen en fam!
Toch niet aan de griep ontkomen kerel, balen man..
Als je je weer beter voelt, gaan we volgende week nog een keer vissen.

vliegvisgek

Quote from: R.S.N Flyfisher on December 30, 2012, 11:42:56
Beterschap Jeroen en fam!
Toch niet aan de griep ontkomen kerel, balen man..
Als je je weer beter voelt, gaan we volgende week nog een keer vissen.

thanks met mij gaat al iets beter gelukkig maar vrouw en dochtertje nog niet helaas :-[ :-[ :-[

en ja volgend jaar graag x vissen ;D ;D

HappyFisherman

Morgen maar weer eens een keer proberen. Zelf koffie en een broodje mee geloof ik als ik de website zo lees :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

R.S.N Flyfisher

Suc6 Bram, met beetje geluk heeft ie geeneens door dat je er staat  ;)

Als ik me kon verplaatsen kwam ik wel ff kiekn

HappyFisherman

Net gras gemaaid en niet veel vis in de vijvers. Je mag nu vissen van 8 tot 5, maar ik ben om 12 uur al weg gegaan. Geen weer voor een rooie!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

R.S.N Flyfisher


HappyFisherman

Jawel, vroeg een paar gevangen op droog. Met PB vingen ze ook wel. Viel nog een ouwe kerel in de vijver, omdat ie z'n schepnetje anders wilde leggen. Kroos op z'n kop HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan_Smeijers

Morgen weer ff kijken hoe het met Marinus is  :D
Gr. Jan


ben

nog wat gevangen Jan ????