&*^)&)(_)%%^#$% heb er nog de T.... in....

Started by Sieger, August 01, 2012, 23:47:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Vanmiddag met Johan op een heerlijke plek staan vissen... Uiteraard op Roofblei, want we hebben de smaak te pakken....

Super plek dus en met zo ongelooflijk veel jongbroed, dat het een Luilekkerland voor de roofblei moet zijn...... Ze waren dus ook heerlijk aan het jagen en met grote klappen kwamen ze vaak en veel boven water.....

Vangen was een ander verhaal.... met zoveel aanbod moet het steamertje wel heel bijzonder zijn dat hij door de vis gepakt wordt....

Plotseling krijg je dan onverwacht toch een enorme klap op de hengel en hangt er ineens een kanjer van een vis aan.... Dik 10 minuten aan het vechten geweest, waarbij de vis telkens weer lijn van de reel nam en flink in de stroming ging liggen.... Eindelijk leek de vis zover dat hij het net in wilde, de kop lag er al in maar de vis wilde nog 1 keer.... Knal.... G&%*^(^*&^(    ::geweld:: leader geknapt ... vis weg.... Ben er nog beroerd van....... Maar ook wel vol motivatie om flink op jacht te gaan....

Gelukkig had Johan mijn camera ff gepakt en staat er toch nog iets op de plaat....  ::)



Sieger

Johan

Ja het kwam vanmiddag op als poepen om te gaan vissen, en goed dat we gegaan zijn, wat een belevenis daar zeg, echt ongelooflijk hoe veel vis daar zit.
Ook ik baal er nog steeds van Sieger :-[want het was nu omgedraaid he ik ving nu de baarsen en jij de roofblei, de volgende keer gaat het lukken.

Johan

hendri

#2
Pfff balen is dat hè! Maar je heb hem wel gezien, das wel weer tof. Ik kan er absoluut niet tegen om zon vis te drillen en verspelen voordat je hem heb gezien. Ohhh dat is zo zuur! Maar euh, dit geeft kracht voor de volgende keer hoor! Vooral doorgaan. ( des noods kom ik je helpen!!) haha

Gerrit72


Sieger dat is echt balen! Hoe groot schat je de vis? Mooie stek daar zeg :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

We dachten allebei dat de vis zeker zo groot was als die van Johan en misschien nog wel groter (rond de 70cm)... In elk geval een dikke vette vis....

Johan had ook nog een plaatje van zijn muil gemaakt... Is een uitsnede uit de foto en daarom niet helemaal prachtig, maar geeft wel een indruk van zijn grote muil.... ;)



Sieger

Bert J.

Jammer Sieger! Mooie actie-foto.
Snel strippen?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Useless

Waarschijnlijk enorm geschrokken van die witte waadbroek die je aanhad?  :)
Gewoon opnieuw proberen. Er komt altijd weer een nieuwe kans.

Sieger

Snelstrippen valt eigenlijk nog wel mee... vooral afwisselen in snelheid en aan de rand van de stroomnaad... Viel me op dat ze daar vooral actief zijn...

(;) gesponsord door Frisia echte zuivelbenen... )


Sieger

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

HappyFisherman

Ik heb er nog geen gevangen! Ik weet dat ze er zitten in Arnhem, want ze zijn er met kunstaas al 80+ gevangen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Overal waar het water redelijk stroomt Bram... Dus plekken genoeg, maar ja... Nu nog landen die vissen...


Sieger

HappyFisherman

Arnhem ook vast, maar ik bedoel Archem :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Grapjas...  ;D Weet zeker dat ze in dat stuk water ook zitten....  ;)


Sieger

Troutbuster

Jammer Sieg!!

In ieder geval heb je "the trill of the drill" gehad  ;)
Voor sommigen het ultieme, persoonlijk (en ook jij vermoed ik :)) heb graag na een enerverende drill de vis ff in handen!

Volgende keer beter!

Gr

Jan
"Petri Heil"


GuusGeluk

Erg jammer.... Volgende keer beter... Wel herkenbaar.. Op deze manier ook weleens erg grote vis verspeeld..


johannes

jammer maar wel een mooie drilplaat  ;D

BV

Its better to have loved (Hooked) and lost than to not have loved(Hooked) at all  !

Sieger

En....:

You can't loose what you never had.....  ::)


Sieger

Inderk

Nothing makes a fish bigger than almost caught...........
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM