Pals, Spanje

Started by EB86, February 13, 2016, 11:56:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EB86

Hello,

deze zomer gaan wij naar Pals in Spanje. Nu heb ik gelezen dat er harder te vangen is in een rivier naast de camping. Zijn er mensen die ooit eerder in de buurt zijn geweest en hebben gevist/gevangen? Wat voor materiaal is het beste om mee te nemen en hoe zit het met vergunningen?

Alle info is welkom..

Thanks

merijn1982

Gebruik even de zoekfunctie. Ik heb er al wel eens e.e.a. over gelezen hier
Tight lines!!

EB86

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niets kunnen vinden.... Ook gedaan voordat ik mijn eerste post maakte.

merijn1982

Hmm.. heb het stukje gevonden. Gaat alleen over een ander plekje geloof ik..

een harder vlieg ?...
Tight lines!!

paul de bruijn

Ik heb geen ervaring met noord spanje,maar de rivier die ik bevist heb(rio guadiaro) barstte zomers van de barbeel en karper.Tot een cm of 60,de kleintjes waren relatief makkelijk te vangen.En in de uitstroom naar zee zaten er flinke hoeveelheden harder,kleine zeebaars en ander spul.
Voor zover ik weet heb je voor zee geen vergunning nodig,wel s vriendelijk verzocht door guardia civil niet in de haven te vissen.Mocht wel,maar niet op de steigers zelf,nooit om vergunning gevraagd.Voor het binnenland heb ik m nooit gehaald omdat de rivier nogal lastig te betreden was en de kans op controle nul waar ik viste.Maar er schijnt wel een vergunning te zijn,geen idee alleen wat ie kost

wh82

Harder vang je aan wier of aan brood.. Veel meer kun je er niet van zeggen ben ik bang en denk ook dat het heel weinig uit maakt per plaats (of de harder moet nog nooit brood hebben gezien).
Ze zijn sterk, dat s wel belangrijk dus zorg dat je materiaal (tippet) het kan hebben.

maurice

Voor harder moet de groene hatseflats van evert het ook doen.

Ff Google gebruiken op groene hatseflats dan vliegvissers.nl index natte vliegen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::