Snoek water in Rotterdam?

Started by Koen, February 01, 2013, 18:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Beetje een stomme vraag dit, maaruh ik woon nu al een tijdje in Rotterdam, maar ik vis er nooit. Nu heb ik een GoPro3 gekocht en die wil ik ff testen. Ik kan dan mooi ff kijken wat het beeld oplevert en jullie kunnen mij dan uitlachen om mijn vis kwaliteiten. win win :P

maargoed, is er iemand van jullie bekend met het Rotterdamsche water? Zat zelf te denken om zondag es naar de Bergse voorplas te gaan.

jur606

ik zou of stadswatertjes proberen (niet te diep niet te groot) meestal zitten er wel wat hongerige snoeken (op grotere plassen valt het nu niet mee, heb je vaak toch beetje idee nodig waar ze zouden kunnen zitten hoe diep etc.)


Koen

mjah, das waar, al heb ik daar wel wat jachthavens gezien die volgens mij openbaar zijn. Ik woon naast het Vroesenpark, misschien daar es proberen.

Rene V.

Noorderkanaal is vlak bij jou langs de Gordelweg,hele grote snoek.

Rene V.

Koen

oh, das wel heel dicht bij ja :P ok, dan daar maar ff heen, kan ik zelfs lopend doen :D is het over het hele kanaal goed, of zijn er vooral bepaalde stukken?

Koen

net geweesst, niks gevangen. wel vis gezien, maar dat was karper of brasum denk ik.

Rene V.

Hallo Koen,

Vanaf de Straatweg kan je langs de noordkant van het kanaal komen.Na ongeveer 1a2 km kom je een sluisje tegen,vis daar eens,overal staan aanmeer palen,woonboten en andere hoeken,bruggen en steenstorten.Plek zat daar,alleen nu is er noordenwind dat is negatief voor de vangsten.
Kijk daar alleen uit met je auto parkeren ivm junks.Iets verder vanaf het politie buro[van de snelweghonden] richting het Kralingse bos heb je ook mooi water met veel steigers.
Gordelweg richting Bosdreef zeg maar.


Succes Rene V.

Koen

Sluisje nog wel ff geprobeerd, maar niks gevangen. zag verder ook weinig activiteit op 1 draaikolk na, maar dat was een karper ofzo denk ik.

Rene V.

Vanmiddag nog even bij mij in Hoogvliet geweest.Alleen wat kleine zien jagen,een kleine gevangen de rest alleen volgen,aanvallen maar niet bijten.

Rene V.

Koen

meer dan ik , haha :D

vind in de stad vissen toch niet zo leuk, veel lawaai, veel mensen.

Rene V.

Misschien ietsje verder richting Rotte?Ben er al een tijd niet meer geweest maar daar was het altijd iets stiller,wel iets moeilijker vissen van de kant[rietkragen],of richting Delft in die polders.

Rene V.

Koen

jah, misschien es die kant op dan. Wilde eingelijk iets op fiets afstand, woon in Blijdorp nml :)

Rene V.

Achter de gevangenis in de Spaanse polder?Noorderkanaal gaat daar over in de Schie richting Delft.Mooie hoeken en gaten daar,misschien wel met iets warmer weer.In de zomer heb je daar ook mooie waterlelie bedden waar je streamer vanaf de kant langskan.

Rene V.

Koen

ik ga morgen es ff bij die plasjes kijken naast de A13. Ziet er wel wat "stolwijks" uit.

golddigger

Quote from: Koen on February 02, 2013, 19:40:26
jah, misschien es die kant op dan. Wilde eingelijk iets op fiets afstand, woon in Blijdorp nml :)
IN blijdorp???????? :o
Ik wist het wel!!!!!!
Perry

Rene V.

Rij daarna even secundair langs de A 13 door richting die manege,ik geloof daarvoor, loopt een mooie vaart op een dijkje,kan je vanaf de A 13 zien,net voor de pomp.

Rene V.

Koen

ik zie um, maar das wel een flink eind fietsen!

Koen

jah, klopt, maar heb "mijn" watertje nog niet gevonden. Der moet vast iets binnen fiets afstand zitten :)

Soms verlang ik weer naar Groningen. Toen ging ik als kleine jongen op mijn fietsje met mijn werphengel van 25 gulden en de vaste stok van 5 gulden zo naar de waterkant en overal zat vis en snoek. Goeie ouwe tijd :P

MarcelN

Maar toen waren er nog geen tegenPolen Koen, die vreten alles op >:(

Koen

Hehe :P

Ach ik fiets gewoon ff rond voor een paar uurtjes lijntjes strekken. hopelijk vind ik een plekje waar ik af en toe es een uurtje kan gaan vissen voor een snoekje.

MarcelN

Hé Koen, een stukkie verder dan die manege ligt een vijver in een driehoek, laten daar nu een paar vette pikes liggen....mooie sloot ook die doorloopt naar OudeLede.
Maar pas op......er wordt daar niet voor niets zelden geVist, meer met een F :-X dus op de kant met waadbroek is wel zo handig ::wtf::

Koen

jah, jesus, das helemaal in Delft man. Weet je hoever dat fietsen is???  ;D

Koen

ja, maar die land rover doe the ff niet, en met de motor is kut omdat je ergens je pak en helm moet achterlaten. tis wel rotterdam he :P

plus, zo als je zei, der is water zat, der moet toch ergens wel een snoek plekkie zijn binnen fiets bereik. Net weer ff twee streamers der bij gemaakt, was 1 verloren vandaag. Zo mijn nest in en morgenvroeg maar es weer op pad :)

Koen

Ziet er mooi uit. Ik lees ieets van dag vergunning, van wie is het water?

Koen

oh dan zou ik er misschien wel mogen vissen, ff checken :)