8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Started by Gert, October 06, 2018, 21:52:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Gert

Quote from: MarcelN on October 11, 2018, 18:42:03
:-[ jammer, 1 December opening OVM en dat is knallen net na de uitzetting icm paaiende bruine reuzen.

Ja, ik had nog gevraagd of ze dat niet een week uit konden stellen ;D

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

vdKaa

Fouten zijn kansen om iets te leren

peter

Top Rick en Gert staat vast in de agenda .
Ben benieuwd of rickkie daar mooi water uitkiest 😜😜😜👊🏿
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Joost S.

Ik ben vooralsnog ovb. Heb al wel een auto, nu nog oppas voor de hond haha.

Gert

En inmiddels heeft Herman zichzelf spontaan aangemeld om te helpen met de organisatie!  ::goodjob::

PdH

Sorry mensen, maar 1 December gaat bij mij niet.
Ik meld me hierbij af, helaas.
Alle deelnemers een leuke dag gewenst.
grtn, Peter.

Gert

Jammer Peter, volgende keer beter.

Ik heb op jouw plaats nu Jos ingevuld, die heeft zich persoonlijk bij mij aangemeld.


Herman

Er is inmiddels ook goed nieuws te melden!
Op de facebook site is een evenement aangemaakt!

maar belangrijker is dat er 2 sponsoren zijn die deze dag helpen met hun sponsoring!

Muddler.nl en forelvijverderuigenhoek.nl

@Gert: wil je het ook nog even aanpassen in het inschrijfgedeelte?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Gert

Quote from: HappyFisherman on October 21, 2018, 20:41:37
Hoe doen we het deze keer met de lunch?

De bedoeling is om gezamenlijk bij de Ruigenhoek te lunchen. We moeten nog met Rick afspreken of het een "standaard" pakket wordt of dat je gewoon kunt bestellen wat hij op de kaart heeft staan.

Gert

Het programma (tijdschema) wordt binnenkort bekendgemaakt. Het idee is dat, na ontvangst met koffie, er 2 uur gevist gaat worden. Dan een uur lunchen en daarna weer 2 uur vissen en vervolgens de prijsuitreiking.

Je kunt dan bijvoorbeeld  's morgens op forel vissen en 's middags snoeken of andersom. Maar je kunt ook beide dagdelen alleen maar snoeken of alleen maar forel vissen. Voor elk wat wils dus.

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Gert

Je staat erbij Ton.

Wie volgt?! Ik mis sowieso nog een paar trouwe deelnemers, maar qua "nieuwelingen" is het helemaal stil. Terwijl dit toch een uitgelezen kans is om nader kennis te maken met andere forumleden, maar vooral ook om van een aantal ervaren vliegvissers direct tips te krijgen en de meeste doen ook niet moeilijk om wat materiaal (hengels, reels, lijnen etc.) uit te laten proberen. 

MartinT


Gert

Je staat erbij Martin. Hopelijk wordt het die dag niet zo koud als op je avatar  :)

MartinT



Wilco


Joost S.

Welke datum wil je uiterlijk weten of ik kom? En mag ik vragen wat zo een dagje kost? (Ik ga heel de dag forelvissen dan, snoeken doe ik hier wel)

Iemand nog een hond lenen voor een dag? Haha, :-)

Team

Je moet je hond leren vissen zie 3 plaatjes hierboven mijn avatar kun je hem meenemen  ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gert

Quote from: Joost S. on November 07, 2018, 02:01:08
Welke datum wil je uiterlijk weten of ik kom? En mag ik vragen wat zo een dagje kost? (Ik ga heel de dag forelvissen dan, snoeken doe ik hier wel)

Als er maar een paar mensen zijn die tot een paar dagen voor 1 December nog niet zeker weten OF ze kunnen komen is dat volgens mij geen probleem. Rick moet uiteraard wel weten op ongeveer hoeveel mensen hij moet rekenen met eten.

Forelvissen kost 5 Euro per uur (mogelijk dat we nog iets korting kunnen krijgen) maar duurder dan dat wordt het vissen dus niet - snoekvissen is gratis maar uiteraard moet je wel beschikken over een VISpas.
En de koffie, lunch en overige consumpties kosten uiteraard geld. Wat dat betreft kun je het zo duur maken als je zelf wil  ;)
Op de site van De Ruigenhoek kun je als het goed is de menukaart bekijken.
http://www.forelvijverderuigenhoek.nl/eten-drinken.html