de Ronde Bleek

Started by Troutbuster, October 21, 2014, 19:25:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders!

as zondag gaan "we" (het Lure and Emerger wedstrijd Team)  voorvissen op de Bleek

Op 2 november as staat de 1e NK voorronde op het programma, een BB wedstrijd op DRB dus....

Hoe zijn de vangsten momenteel en wat doet "het" goed deze dagen??

Laat maar horen die gouden tips!! ;) ;)

Alvast bedankt en groet

Jan
"Petri Heil"


Richard van Dongen

Hoi Jan, afgelopen twee weken 15 uur gevist en niet een forel kunnen vangen
Water temp dwars te hoog en zuurstof te laag.
Het was afgelopen weken verschrikkelijk taai

Groetjes Richard

Arno

ronde bleek weet ik niet maar Berenkuil heeft ook een grote plas met vlotjes en waar je ook kunt bben
interm op ca. een meter diep met kleine 2/3 cm groene en zwarte  streamertjes en op droge lijn met buzzers gevangen
9 stuks in 2,5 uur voor mijn gevoel een beetje vergelijkbaar water met Ronde Bleek.

succes zondag

volledige zinklijn met een boobie of zalmeitje of gewoon een zwart goudkop streamertje heeft mij daar ook leuk vis opgeleverd

Gr Arno

Nootjez

Ik ga het morgen proberen, zal zeker laten weten hoe het geweest is :)

Nootjez

#4
Gevist van 8 tot 12.

3 kunnen vangen, 1 op de verklikkervlieg en 2 op een blauw buzzertje (washing line).
Bij momenten vrij veel oppervlakte activiteit gezien, ze vangen met de droge vlieg is mij niet gelukt...

Veel plezier zondag!

Troutbuster

Bedankt voor de info Tommeke! ::goodjob::

We gaan het beleven morgen, bericht volgt!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hidde

Quote from: Nootjez on October 25, 2014, 11:37:47
Gevist van 8 tot 12.

3 kunnen vangen, 1 op de verklikkervlieg en 2 op een blauw buzzertje (washing line).
Bij momenten vrij veel oppervlakte activiteit gezien, ze vangen met de droge vlieg is mij niet gelukt...

Veel plezier zondag!

Je verklikkervlieg is toch drijvend neem ik aan?

Nootjez

Die drijft inderdaad, maar dat noem ik geen droge vlieg. Enkel wat lightning strike op een haak :)

Hidde

Wat voor maten ongeveer ving je? En vanaf een vlot , struinend dior de kreken of vanaf 1 vd 3 steigers?

Nootjez

#9
vanaf een vlot in het midden van de plas.
buzzer op haakmaat 12.

heb ook met streamers op zowat alle dieptes gevist maar daarbij geen tikje gevoeld.