Op naar Bohinj... Slovenië...

Started by Sieger, May 01, 2014, 23:00:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Zo... alles gepakt, spullen staan klaar. Morgen om 6 uur richting Bohinj, Slovenië... Sava, Radovna en wie weet welke rivieren we allemaal nog op gaan zoeken.

Behalve de mobiel verder geen electronica mee, dus tot volgende week....  :D


Sieger

MarcelN

Veel plezier Sieger, doe die mafkees de groeten in dat fly-winkeltje daar, laat je niet gek maken voor een dure vergunning naast lake jessero met z'n graylings, die zitten overal 8) have fun=makkelijke rivier die Sava.
Zoek je Lesly ook nog op op de Soca e.o?
Eind van de middag ben je er, gas erop :P

Koen

Veel plezier :) maak wat foto's !

Wiel Slovenië

Sava Bohinjska is bevisbaar maar 't water staat iets te hoog om ideaal te zijn. Er is nog veel sneeuw in de bergen. Vandaag toch wat zien vangen, voornamelijk bij de brug van Savica en Brod :)

Succes!

MarcelN

Jaja je bent wel online Sieger, hoe is het daar!!!????

Gerrit72



Sieger houdt ons nog even in spanning...maar er komt vast een uitgebreid verslag  :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

MarcelN

Ja het is zooooo mooi daar, voor de vis hoef ik er niet heen, maar die natuur en omgeving.... ::blowkiss::
en vergeet niet heel veel drank te kopen bij de Eurospin, lekker hoor die peren drankjes van 40%, ff flink schoon fikken die strot ::proost::

Sieger

Het is uitstekend hier mannen. Weer, water en vissen helemaal top. De rest volgt....


Sieger

Arjan Maat

Naast het weer, water en de vissen heb ik ook nog ander mooi materiaal gezien Sieger  8)

http://reelgirl-flyfishing.com/2014/05/02/filmklipp-fra-slovenia/

Groeten Arjan

Jan_Smeijers

Veel plezier Sieger!!

Ik ben zeer benieuwd naar je (eind)verslag  8)
Moet nog een kleine 3 mnd wachten..
Gr. Jan


hilly-billy

goede vangst en leuke vakantie gewenst