OVM in de winter

Started by Philip, December 22, 2012, 22:36:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald uit Meppel,

#50
 ::bravoo:: Speycast
Speycast nadat je het schuim van je mond hebt geveegd, laat je dan checken op hondsdolheid. De kans lijkt me groot dat je aan deze ziekte lijdt. Zelden heb ik zo een gefrustreerd en opgewonden standje meegemaakt. Succes met verder kruipen ::badgrin::

Rob van H. Ik heb zelf een hekel aan dickswingers, betweters en mensen die de mond vol hebben met "altijd" en "nooit".
De eerste groep moet laten zien hoe goed ze ergens in zijn. Ook zijn ze erg verliefd op zichzelf en hun prestaties. 0031, de LIKOE bende en vele andere die posten, sites maken, werpinstructeur zijn of op shows binden horen daarbij.

Betweters zijn de Brilsmurfen van onze samenleving. Ze weten en zeggen altijd wat een ander fout doet en zijn hoogst verontwaardigd als ze zelf worden aangesproken. 0031 en Jasper hebben ernstig last van brilsmurfen gedrag. In dat verband zou ik jezelf en Speycast ook niet uitvlakken.

Wat betreft de groep die "altijd" en "nooit" in de mond nemen, deze groep leeft graag in de droomwereld die zwart en wit is. Het blijft vermoeiend om uit te leggen dat de echte wereld uit meer kleuren bestaat dan zwart en en wit. De humor van deze mensen is dat ze gegarandeerd languit op hun bek gaan. Want "nooit" en "altijd" komen bijna nooit voor. De wereld is akelig grijs en op het moment dat de "zwart witten" zich dit realiseren gaan ze schuimbekkend en razend tekeer. He dat lijkt op Speycast ::slaugh::


GRTZ Ronald
.

Ronald uit Meppel,

Och Rob :o heb ik je pijn gedaan?!?! ohhhhh wat erg.

De domme boer uit drenthe

R.S.N Flyfisher

Jep heeeeel graag weer on topic!

Lijkt wel dat het hele forum nu draait op dit topic, zonde van de tijd en de sfeer wordt er niet beter op met dit kinderlijke gedrag

Ronald uit Meppel,

Grappig ik ben het nat pissen niet waard maar beide heren doen hun uiterste best ;D ;D. Ik kruip weer in mijn hunebed en ga wat streamertjes binden. Ga binnenkort vissen bij de loswal aan het OVM. Schijnt een goede stek te zijn ::dance::


Succes heren met het onderzeiken van dit forum ::blowkiss::

dryfly

Ik heb wel een idee waarom dit topic zo druk gelezen wordt, het is gewoon zo erg dat het grappig wordt, net Oh Oh cherso.

Ik zou de naam van het toppic veranderen in "Bertman en Robin tegen de rest van de wereld", het is net een echte comic.

Ik zeg vooral doorgaan, heb ik wat te lezen deze kerst.
Ne pas pipi contre le vent

MarcelN

Pffff blijft dit doorgaan, Rob & Co. een rondje van mij op de Doubie, de Poelie bestaat niet meer helaas en de Haringkoning is té duur.
Wanneer gaan we vissen.....vandaag wéér Bot gevangen ::bbq::

MarcelN

Dat knagen gaat um niet worden, de kleine is de 29e jarig en de 30e komt visite, ze was al over de zeik hierom ::zucht::
Ik begin wel wat eerder, maar als het zo waait als vandaag...... :'(

Plantje

Rob, bedankt dat je nog even een oproep hebt gedaan om de boel weer on topic te krijgen. Helaas mocht jouw oproep net als mijn twee eerdere oproepen én die van Raymond niet baten.

Ik vond je reactie over 30 december nog wel een mooie afsluiter. Daar hebben jullie al een apart topic over, dus hier gaan jullie geen las van hebben....

Slotje!