Ben er klaar voor(en mee)

Started by Willem, February 16, 2013, 11:14:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Zeau, ik denk dat ik nu wel genoeg gebonden heb voor het tropentripje binnenkort. Ben er ook wel klaar mee met al die garnaaltjes binden ;D Streamertjes hoop ik weer te kunnen gebruiken voor de zeebaars komende zomer . Genoeg vliegen voor een weekje of niet?

De rechterdoos zit vol met EP streamertjes en garnaaltjes, die onder de reel zijn gewoon diverse streamertjes, EP streamertjes en sandeels e.d., links daarvan een doosje met krabbetjes, en daarboven nog een doosje met wat poppertjes, grote EP streamers en nog een zooitje lekker zware garnaaltjes e.d. voor boven de rifjes.






Aan leadermateriaal heb ik mee: 40/00, 28/00, 22/00 fluorocarbon, wat titanium onderlijnen en twee kant en klare bonefish leaders die ik had gekregen. Lijntje is een bonefishlijn #7 die ik van iemand kan lenen, met daaronder 150m 32/00 ronde Dyneema(Power Pro) en een paar meter knaloranje Airflo backing(het oog wil ook wat).  Loop Xact reeltje, #7 TFO'tje en we zijn er klaar mee. Kan niet wachten!

Mijn doelen zijn een bonefish en een groupertje op de vlieg, verder zien we wel weer  ;D Moet haalbaar zijn in een weekje toch?

Heeft iemand nog tips voor het vliegvissen op de tropische rovertjes waar ik echt op moet letten?

Thanks!

Willem

Gert

Ik heb maar 1 tip Willem: ga er lekker van genieten, en laat ons meegenieten als je weer terug bent.
Have fun!

Groet,
Gert

Raymond

Ziet er allemaal goed verzorgd en hopelijk voor de vissen lekker uit...  ::duim::
::wtf::

Zeenimf

Zo ,jij bent lekker bezig geweest ,zie er allemaal mooi uit  ::top::

Hoop dat je daar mooie vissen  mee zult vangen  ,we horen het wel als je weer terug bent .veel succces !!!!

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Erwin

Ziet er verzorgd uit. Ik ben benieuwd naar de foto's bij je terugkeer.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

mrproper

Ik ben er ook klaar voor !!!! gaan wel al    :)

Mooie gevulde dozen .
Die krabbetjes zien er ook wel leuk uit

Team

Als je hier niets mee vangt, dan weet ik het niet meer ::goodjob::
NUNC  AUT  NUNQUAM

Patrick(WF)

Keurig hoor. Daar is niks mis mee. Je hebt niet stil gezeten
de laatste tijd. Veel plezier daar en maak wat mooie foto's.
T liefst van dikke vissen natuurlijk.
Groet Patrick

jelle

aan het materiaal zal het niet liggen
nu nog eventjes suczeven (heb je er eentje meer)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69

mooie collectie Willem

veel plezier.


R.S.N Flyfisher


Willem

Bedankt allemaal! Ik zal een leuk verslagje maken en ben van plan veel te filmen. Heb 4 uur en een kwartier filmtijd op 2 kaartjes, moet genoeg zijn  ::)

Plantje

Veel plezier. Geniet ervan! Aan de vliegen zal het niet liggen!

Joost S.

Haha, mooi man. Ik ben ook alles aan het klaar leggen en aan vullen. Heb super veel zin in dit jaar. Misscien deze week eens beginnen als het niet te nat wordt.

peter

Willempie mooi man genieten daaro
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm