Knup je suf!

Started by HappyFisherman, February 01, 2015, 10:57:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

De afgelopen weken ben ik met Inderk het beginnersgedeelte wat aan het vullen. Voor het maken van de bindinstructies maak ik meestal gebruik van 2 of 3 verschillende opzetten, zodat ik mooi achter elkaar door kan binden en fotograferen. Van alle SVSen heb ik dus meerdere vliegen en die wil ik graag weggeven aan beginnende binders.

Wat moet je daar voor doen? Heel simpel, want je hoeft alleen maar 2 foto's te posten. Maak eens een serie van dezelfde vlieg, zet de eerste en het best gelukte exemplaar op de foto en plaats deze in dit topic. Aan het eind van deze maand kiezen Henk en ik iemand uit die volgens ons in aanmerking komt voor de vliegen (over deze keuze kan niet worden gecorrespondeerd ;) ).

Schroom niet en laat eens zien wat je zelf gecreëerd hebt!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Mooi initiatief heren  ::goodjob::
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Plantje

Leuk! Bedankt voor dit mooie initiatief!

Satch

Mooie 'prijsvraag'! And I accept the challenge  :D

HappyFisherman

Vanwege de enorme animo worden Henk en ik een beetje dol van de ruime keuzemogelijkheid om gratis vliegjes weg te mogen geven. Om ons hartkwalen te besparen graag een slotje op dit topic.

Mocht je de vliegjes alsnog graag in bezit zou willen krijgen zou ik Marktplaats.nl in de gaten houden ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Satch

Ai kreeg mijn bind-lopende-band vanavond pas aan de praat... Dan zet ik er voor de vorm snel nog eentje online :)


FSCHAMP

Niet slecht als dit de eerste is.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Scaramouche

Nou vurt, dan plaats ik deze hier ook  :)

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Wilco


Wilco

Heren,

De verkoop van de vliegen gemaakt in de sessie "Knup je suf" hebben € 35,- opgebracht en dat is gedoneerd aan het KIKA kinderfonds.
HappyFisherman, Bram wil jullie bedanken voor inzet en het niet tonen van foto's  8) 8)

https://www.kika.nl/