Remove

Started by goswit, May 29, 2014, 23:21:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

Wat betekent het rode kruisje achter een antwoord ? nooit eerder gezien.   ............................................................!!!!!!!!!!!
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Zoals ik het kan zien, kun je daarmee (alleen) je eigen reacties of topics verwijderen....


Sieger

goswit

Hoi Sieger . ik dacht anders gezien de reactie bij DVD , misschien dachte ze dat ik ilegaal promoot.
Verkeerd gedacht. Dank.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Telkens weer nieuwe ontdekkingen hier....  ;)


Sieger

goswit

Ach laat ik het maar op de leeftijd houden . :o
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Ben je gek... je bent juist hartstikke scherp dat je het zag....  ;)


Sieger

goswit

 ::blowkiss::

Maar waar blijven de beheerders met een duidelijk antwoord ? :-[
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Ach ze kunnen ook niet alles lezen en volgens mij klopt het wel wat ik schreef... ;)


Sieger

goswit

Dat geloof ik ook wel Sieger ,maar waar komen dan die drie dingen vandaan Quote  remove en nog wat , kan het bij anderen niet vinden.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Sieger

Quote: Staat bij elk bericht... Daarmee kopieer je de tekst van het bericht waarop je wilt reageren in jouw eigen antwoord

Modify: Daarmee kun je jouw eigen reactie aanpassen.

Je zult 'Remove' en 'Modify' alleen in jouw eigen berichten zien... Dus jij kunt alleen jouw eigen berichten weg halen of aanpassen.





Sieger

goswit

Begin het te snappen , helpt een borrel toch ;D

dank Sieger
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Plantje

Klopt inderdaad.

Ik heb bij ieder bericht een rood kruisje met "Remove" staan :)

In principe maken we daar geen gebruik van. Het kan leiden tot hele vreemde discussies en zeer onprettige gevoelens bij forumleden als een reactie die niet in het straatje van de moderators past verwijderd wordt. Ook al is dat maar een enkele reactie. Het moet erg bont worden willen reacties verwijderd worden en in de regel word je daar ook van op de hoogte gesteld.

Het kan wel handig zijn als je eens een foutje gemaakt hebt. Echter, er wordt weinig gebruik van gemaakt. Net als de mogelijkheid om een bericht of de titel aan te passen.

goswit

Quote from: Plantje on May 31, 2014, 13:33:38
Klopt inderdaad.

Ik heb bij ieder bericht een rood kruisje met "Remove" staan :)

In principe maken we daar geen gebruik van. Het kan leiden tot hele vreemde discussies en zeer onprettige gevoelens bij forumleden als een reactie die niet in het straatje van de moderators past verwijderd wordt. Ook al is dat maar een enkele reactie. Het moet erg bont worden willen reacties verwijderd worden en in de regel word je daar ook van op de hoogte gesteld.

Het kan wel handig zijn als je eens een foutje gemaakt hebt. Echter, er wordt weinig gebruik van gemaakt. Net als de mogelijkheid om een bericht of de titel aan te passen.


Zonder borrel begin ik het toch te snappen  :D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Hilco de Visser

ik zou het wel prettig vinden als ik gewoon berichten van anderen kon verwijderen, al is het maar om te pesten ;-)

goswit

Ik weet er een. ::chicken:: ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Beertje

Hilco!!!! foei!! ik dacht dat jij zo'n "heer"was.Maar nu duvel je van je voetstuk. ;) ;D
stuk. ;) ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco de Visser

Een heer is ook maar een mens  :P