oude forum

Started by hendri, December 19, 2010, 13:45:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hendri

euh, hoe kan ik nog op het oude forum komen dan? als ik via de website vliegvissers.nl ga en dan kies voor forums, dan kom ik alleen maar hier.
help!!!

HOTF

Dag Hendri,

Ik vermoed dat het oude forum niet meer bestaat en dat dit de vervanger is !

Groet,

Mike "Hooked on the Fly"

hendri

ja maar je kan toch je oude berichten nog overzetten ofzo??


A{b}r{a}xa{s}

het oude forum is nog gewoon te bereiken via http://vliegvissers.messageboard.nl

Willem

Ik was eerder! ::jumpers::

A{b}r{a}xa{s}

hendri, daar wordt aan gewerkt, maar dat is een kwestie van knippen & plakken.....dus niet alles wordt overgezet

hendri

ok, bedankt, kwas al helemaal de weg kwijt hiero. een week niet geweest en meteen verdwaald haha. moet niet gekker worden.

bas, wat die berichten betrefd, daar had ik henk over gesproken en die zou het een en ander ff overzetten geloof ik. snap er zelf nog niet zoveel van. ik ga zo dus maar ff snel naar het vertrouwde honk om nag wat te reageren op een paar dingetjes. dat kan nog gewoon toch?

A{b}r{a}xa{s}

jawel hoor, daar is het nog steeds gewoon allemaal actief, maar de nadruk zal steeds meer hier komen te liggen.
Henk gaat vanavond aan de gang met wat zaken overzetten als het goed is.

hendri

ok, nou goed om te weten. hier nog ff rond koekeloeren en dan ff de andere kant op.
nog wel ff wennen hiero, maar dat zullen wer wel meer hebben.


harlin

Denk dat het snel wendt, ben klaar (denk ik) met de belangrijkste dingen kopieren.
Nu nog even plaatsen, heb ze in word staan nu. ::zucht::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Tim

Gevonden en gewend  ::top::