'Ervaren' vliegvissers omgeving Sneek

Started by Raynor, March 07, 2012, 11:31:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raynor

Mensen,

Voor mijn opleiding ben ik met een onderzoek bezig. In eerste instantie heb ik onderzocht waar de kansen voor nieuwe media liggen binnen de hengelsport. Uiteindelijk ben ik (mede door eigen behoefte) er op uitgekomen iets te willen doen in combinatie met vliegvissen. Voor m'n onderzoek wilde ik een interview doen met een ervaren vliegvisser, maar een zogenaamde 'praktijkdag' kan van nog veel meer waarde zijn.

Is er hier iemand die een dagje op pad wil met de vliegenlat en ervaringen wil delen? Mocht het niet omgeving Sneek zijn, dan is dat natuurlijk ook prima!

Ben zelf nog een zeer onervaren vliegvisser, ervaring ligt meer in het vissen met kunstaas op Snoek. Heb wel onlangs een #9 voor het snoeken en een #5 voor het overige werk aangeschaft!

Bvd!

A{b}r{a}xa{s}


Gert

Hallo Raynor, lijkt me voor jou wel handig om je hiervoor op te geven:
Forumdag Baggelhuizen Assen 24 maart 2012

Kun je 2 of meer vliegen in 1 klap slaan. En misschien ook met 1 of meer vliegvissers verder een vervolg afspreken. (Zelf ben ik er overigens niet, Amstelveen-Assen is zowat 2x Sneek-Assen).

Groet,
Gert

Raynor

@ A{b}r{a}xa{s}, communicatie en multimedia design!

@ Gert, geweldige tip! Alleen 1 probleem, ik krijg 21 maart een voorste kruisband reconstructie. Betekent in de praktijk dat ik daarna voorlopig niet loop :(.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Ja!! en anders dragen "we" je wel (jonge gespierde Adonissen genoeg toch??)  ;D ;D ;D

Maar alle gekheid op een "vliegenstokkie" , het zou voor jou wel een gave dag zijn!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Herman

Als je in de wat wijdere omgeving van Sneek wat zoekt.... Stuur Jelle een berichtje. St Annaparochie is relatief dicht bij toch?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Raynor

Haha ik zou echt graag komen, maar de operatie is nogal een ingreep. Als er iets meer ruimte tussen zat had ik het kunnen overwegen, als ik de operatie niet had kwam ik zeker!

@ Herman, St. Annaparochie is prima te doen ja! Verder weg is ook totaal geen punt hoor :)

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Raynor


Raynor

Oke dat 'omgeving Sneek' kan worden vergeten. Wie heeft er zin en tijd? :D

A{b}r{a}xa{s}

Je bent hier welkom hoor,
maar Roosendaal is wel een flink stukkie reizen :) :)

Rossie69

zeenimf ? william ?

uh ik woon tijdelijk elders ;)

Rossie69

wat je nog kan doen is Johan Sibum mailen,als die gozer je terug mailt is een 2e?


mrproper


mrproper

Sneek Den Oever is ook niet zo ver bij elkaar weg dus geef maar een gil als je weer ter voet bent.

Rossie69

#16
JS heeft nog nooit terug gemaaild.
heb hem al is verschillende keren gevraagd of het de moeite loont,om af te reizen,voor het vissen op het ijsselmeer en de stekken die jullie vissen in het voorjaar.

maarja das nu ook alweer een poos gelee.

heb hem vergeven ;)
en mail hem ook nooit meer ;)

Maar mooi aanbod William,mischien wordt je dan echt beroemd .

;D


Raynor

Quote from: mrproper on March 09, 2012, 11:53:25
Sneek Den Oever is ook niet zo ver bij elkaar weg dus geef maar een gil als je weer ter voet bent.
Dat is zeer goed te doen inderdaad. Ik ben nu nog te voet tot de 21ste, tijd om een vliegje/streamer te gooien a.s. dinsdag?

mrproper

As dinsdag gaat niet lukken, gezien het werk.
Ook trouwens niet vanwege de vangsten hier op het ogenblik.!!! helaas

Raynor