Vliegbind demo's Roosendaal

Started by Troutbuster, November 21, 2012, 16:22:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bronco billy


Christof van den Berge

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on April 18, 2013, 16:33:05
hij staat al ff in de agenda.... hoop dat er niets tussenkomt ;)


Voorkomen dat er iets tussen komt!!!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Hajo

Ik kwam van de week mijn vice nog ergens tegen, er moet ook nog ander bindgereedschap op zolder slingeren, maar eens goed zoeken. Ik ben in elk geval van de partij!

Troutbuster

"Petri Heil"


Troutbuster

Vanavond staat op het progtramma, de JC-Mink Streamer,



Een zeer goede baars en forel streamer, vrij eenvouding te maken met of zonder Jungle Cock Cheeks!

Tot ziens in Roosendaal

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hajo

Dat ziet er vrij ingewikkeld uit Jan, ik heb m'n vice al achterin de auto liggen, de rest van de geedschappen kon ik vanmorgen zo snel niet vinden op de rommelzolder ::hulp:: ik zie je zo, er zal toch wel een klosje binddraad over zijn voor mij?

Troutbuster

Komt goed Hajo, ennehh... ingewikkeld?? valt reuze mee hoor!!

Ik zie je straks

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hajo

Zo inmiddels al weer enkele uurtjes thuis, zat net nog even de vliegen te bewonderen die we dit keer hebben gebonden, en ik moet toegeven dat het binden me steeds makkelijker afgaat, zelfs de toch wat ingewikkelde whip finish. Bovendien heb ik voor het eerst vliegen gebonden met mijn eigen vice. :) Bedankt weer Jan voor de uitleg en het team van MegaFish voor de koffie, cake en de materialen! ::goodjob::

Troutbuster

GRaag gedaan Hajo, het was weer super!!
Jong en oud, alles door elkaar en allen weer wat geleerd!!

31 mei as. doen "we" de laatste workshop avond van het voorseizoen!

Op het programma staan Meivliegen in al haar facetten!!

Niet te missen deze avond!! ;)

Tot dan

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders,
FF onder de aandacht,

Volgende week vrijdag 31-05-13 de (voorlopig) laatste workshop bindavond bij MegaFish Roosendaal
Vanaf 17:00 uur zijn jullie welkom.
Op het programma staan Mei vliegen, met de nadruk op simpele CDC vliegjes die hun vangkracht reeds hebben bewezen.

Wellicht tot volgende week!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Hoeveel geinteresseerden heb je ongeveer per avond Jan? Wel een superidee om het vliegbinden meer onder de aandacht te krijgen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Bram,

De bindavonden, worden altijd redelijk druk bezocht
Meestal een man of 10 uiteenlopend van 8 tot 80 (hypothetisch gesproken dan! ;))

Tot nu toe, altijd zeer positief ontvangen en een behoorlijk aantal vissers "omgeturnd" tot vliegvisser in spé!!

De komende zomermaanden doen we het ff niet, gewoon te druk mat allerlei andere zaken, mar wellicht in het najaar pakken we het weer op!

Gr

Jan
"Petri Heil"


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72



Ik vind het helemaal geweldig dat mensen de moeite nemen om een ander het vliegbinden (vissen) te leren.
Gelukkig zijn er nog mensen die dit voor en ander over hebben. Zelf ben ik door meerdere mensen geholpen en heeft Inderk/Henk al twee keer een poging gedaan me wat bij te brengen (altijd bere gezellig!).

Jan helemaal super dat je dit doet, heb ik grote bewondering voor!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

bronco billy

Ik ben er weer hoor Jan , wil deze avond niet missen. Heb al zoveel van je geleerd , dus ik weet dat ik niet voor niets kom. ;D
grtjs
Peter

Troutbuster

::blozen::::blozen::::blozen::::blozen::::blozen::::blozen::::blozen::::blozen::
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

As. vrijdag de voorlopig laatste bindavond bij MegaFish Roosendaal!!

Wellicht tot ziens??

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

Broeders!!

Wederom wegen succes en op veler verzoek op herhaling!!

oktober, november en december staan weer in het teken van de inmiddels roemruchte MegaFish Workshops!

Iedere laatste vrijdag van de maand, met in december wellicht weer een aantal vrijdagavonden meer!

Het concept blijft onveranderd, alle materialen worden gratis door MegaFish verstrekt en het bijwonen van de workshops is geheel kosteloos en zonder aankoop verplichting (maar intussen weten we dat nagenoeg niemand met lege handen naar huis gaat! ;))

Meer info volgt (1e workshop in oktober, staat in het teken van de "Daddy Long Leggs" !)

Wellicht tot ziens in de zaak aan de Sint Josephstraat in Roosendaal!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Hajo

Geweldig! De laatste keer had ik gemist vanwege de geboorte van onze dochter, maar gelukkig komt er nog een vervolg. ::goodjob:: De eerste keer is dan weer 25 oktober?

Troutbuster

Klopt Hajo, de 25e oktober gaan we weer van start
Ik hoor je dan weer te zien aan de bindtafel!

Ennehh.... nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
::wave::
(beter laat dan nooit toch!?)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Troutbuster

De data;

1e workshop 25-10-13 (Daddy Longleggs)
2e workshop 29-11-13 (Vlokreefjes)
3e workshop 27-12-13 (Pheasant Tail Nymphs)

Waarschijnlijk, net zoals vorig jaar, een aantal meer in december maar daarover later meer info!

Wellicht tot ziens bij MegaFish aan de Sint Josephstraat 12 te Roosendaal!

Gr

Jan
"Petri Heil"


hermanus

Hallo,
Als het mogelijk is wil ik ook eens langs komen met me zoontje (12 jaar).
We hebben niet veel ervaring met binden.
Het is 20 min rijden voor ons en verder is er niet veel in de omgeving.
Herman

Troutbuster

Beste Herman,
Jij en met alle respect, zeker jou zoon (de jeugd heeft de toekomst nietwaar?), zijn van harte welkom op de eerstvolgende Megafish bindavond op 25-10-13

Als je weet waar het te doen is (en dat weet je als "local" vast wel ;)) dan zie ik jullie graag op vrijdag 25 oktober vanaf 17:00 uur!

Tot dan

Gr

Jan
"Petri Heil"


hermanus

Ga hwt in de agenda zetten Jan

Troutbuster

Broeders!!!

Vanavond gaan "we" weer van start

de 1e najaars bind demo avond bij MegaFish te Roosendaal

Vanaf 17:00 uur is een ieder geintersseerde van harte welkom

Inloop gratis, binden en de te gebruiken materialen gratis, koffie, cake en een boel gezelligheid

Op het programma staat de Daddy Long Leggs en men kan meebinden!!

Er zijn ca 8 vices beschikbaar dis bij grote aanloop wordt het rouleren maar dat mag de pret niet drukken toch??

Wellicht tot vanavond

Gr

Jan
"Petri Heil"