Gelooide ree huid zeer zacht en soepel

Started by corvus corone, June 20, 2013, 16:26:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

corvus corone

Hallo,

Voor het maken van vliegjes heb ik mooie gelooide ree huiden te koop. Ze zijn zeer zacht en soepel. ik heb huiden van meerdere diersoorten en weet niet wat verder geschikt is voor het maken van vliegen. Voor info graag een mailtje.



Deze ree huid kost 37,50, ik heb ook hele mooie vossen huiden voor 75 euro.

bij

Beste Corvus corone,

als je hier op marktplaats plaatst moet je ook de vraagprijs noteren. Wil je dit aanpassen.

harlin

 ??? dit is geen marktplaats,
dan moet je ergens anders zijn.  ::zucht::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

corvus corone

Quote from: harlin on June 21, 2013, 20:15:11
??? dit is geen marktplaats,
dan moet je ergens anders zijn.  ::zucht::


Heerlijk altijd die positieve mensen.... ::duim::

Bone F

Wat moet je in godsnaam met een hele reehuid. Ik heb al jaaaaaaren een paar stukjes in mijn koffer en gebruik het zelden. Volgens mij is het een beetje uit door het gebruik van CDC. Voor "handel" zou er een apart rubriekje moeten zijn bv. zoals op het prikbord  "markt".

catchem

Er is ook een marktplaats op dit forum, waarschijnlijk heeft corvus corone deze gemist, hij geeft trouwens in zijn eerste post al aan dat hij geen vliegvisser is en zich aanmeld om te verkopen.

drefter

Ja
Harry er zijn altijd mensen die het niet begrijpen en volgens mij worden het er steeds meer

Gr Martin

weerwolf

Stelletje negatievelingen!


je kunt het ook zo bekijken dat hij ons de kans gunt om aan deze spullen te komen al is het ook met een financiele insteek. Maar de meesten van ons hebben al zoveel spullen dat dit soort initiatieven niet meer gewaardeerd worden.


Geef de beste man dan iets waar hij wel wat mee kan. Als hij een reehuis in stukken knipt dan hij voor leukere prijsjes iedereen een stuk aanbieden.


tuurlijk zal het een financiele insteek hebben maar hij is toch op een of andere manier bij ons terecht gekomen en gunt ons deze spullen!
Iedere keer topics/mensen afzagen zal toch niet de insteek zijn?!?!?!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gert

Neemt niet weg dat het nog steeds in de verkeerde rubriek staat - en laten we van Harry (Harlin) z'n goeie bedoelingen uitgaan.

Groet,
Gert

weerwolf

Gert, ik zeg ook niet dat alles recht is of dat ik het er mee eens ben, maar niet alles hoeft wreed afgezaagd te worden. Dat hebben we genoeg gehad, en als iemand het niet verkeerd bedoeld is harry het wel. Als iemand nieuw is mag het best per ongeluk in de verkeerde rubriek komen, daar hebben we de mods voor om te herstellen.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

drefter

We hebben het weer goed naar onze zin.

Gr Martin

Plantje

Hoewel het gaat over vliegbindmateriaal is de hoofdboodschap hier inderdaad: verkopen. Daarom heb ik het topic verplaatst.