Tien jaar forum!

Started by HappyFisherman, March 25, 2016, 22:41:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Op 1 april is het zo ver, het forum bestaat dan inmiddels 10 jaar! Ik geloof al weer zo'n vijf of zes jaar in het nieuwe format (was weer ff wennen voor iedereen) en met de nodige ups en downs blijft het toch mooi dat we het op deze manier kunnen doen. Bassie die, na jaren soms zelfs dag en nacht de digitaal leider, wat gas terug neemt is het mooi dat Wilco en Rudi dat stokje over wilden nemen.
Voor velen is het forum iets dat bij de dagelijkse digitale bezigheden behoord en dat het nu al tien jaar draait is iets waar wij, met elkaar, echt trots op mogen zijn. De verschillende forumdagen worden altijd druk bezocht en de laagdrempeligheid zorgt er voor dat de nieuwe aanwas zich direct thuis voelt.
Al met al heeft het in al die jaren gezorgd voor een platform waar iedereen, van net beginnend tot ervaren, zijn (of heel soms haar) ei kwijt kon.

Voor iedereen die nog niet klaar was dit epistel te lezen is er achter de schermen weer iets leuks geregeld!

Volgende week vrijdag is het tienjarige bestaan van het forum daadwerkelijk een feit een daarom zal er op die dag de forumbingo gehouden worden! Alle sponsoren van dit forum dragen bij aan het prijzenpakket van deze bingo en het is voor iedereen op dit forum toegankelijk.

Het Prijzenpakket
Ruigenhoek: vier uur vissen op de C&R vijver voor 1 persoon
Muddler: 3x een waardebon à 20,- (verzendkosten neemt Muddler daarbij ook voor rekening)
Megafish: 1x Snowbee Classic vliegenlijn, 1x Snowbee XS vliegenlijn. Gewichtsklasse en type mag zelf gekozen worden (mits voorradig).

Camping Kyllburg Twee overnachtingen voor 2 personen in een trekkershut op datum naar keuze (in overleg natuurlijk, hetgeen via Maurice loopt)
Indien bovenstaande overnachtingen naar een beginnend visser gaan stelt Maurice 25 van zijn Kyllvliegen beschikbaar.

Een overvolle vliegendoos van LOOP, beschikbaar gesteld door Herman.
Happy Needles, 1x hout en 1x resin.

Wat moet je er voor doen..?
Iedereen die op dit forum aanwezig is geeft in dit topic, voor vrijdagmiddag 1 april, aan dat hij/zij mee doet aan de bingo. Allen die zich aangemeld hebben krijgen daarbij een Bingonummer en dat zal volgende week vrijdag op 1 april kunnen leiden tot een prijs welke met een ouderwets bingomolentje getrokken zullen worden.

Meld je dus aan voor de Bingo, of je nou vaak, weinig of helemaal nooit iets post!

1. Happy
2. Joost S.
3.Mr.Proper
4. Anglerton
5. Peter
6.MelMax
7. Sieger
8. Herman
9. Arno
10. Gert
11. Arie
12. Edjuhhh
13. Maurice
14. Hendri
15. Plantje
16. Obi-130
17. Pepertje
18. Jan Damman
19. VdKaa
20. Gerrit59
21. Catchem
22. Kruijff
23. Smokey89
24. Nootjez
25. Chaisedieu
26. Huib.H
27. Th vd Poll
28. Team
29. Wilco
30. Weerwolf
31. Raymond
32. Gijsie20
33. Johan H
34. Rossie69
35. Peterf
36. Bert J.
37. John
38. Beekvisser
39. Wimcobra
40. Willemkts
41. Aalbrecht
42. Golddigger
43. RickB
44. Harry
45. JOLP
46. Dedada
47. Wim59
48. Kees
49. Wh82
50. Scaramouche
51. Dartmayor
52. Sjo
53. Marco 67
54. Floor
55. Marc
56. Marco B
57. FranciosCKX
58. Johan
59. Gaapstengel
60. Arpad
61. Inderk
62. Goswit
63.Zeenimf
64.
Enz!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Joost S.

Van harte gefeliciteerd! 

--

Bingo!!!!   ;D

mrproper

Moi !! En nou maar hopen dat ik bereik heb !!!!!

anglerton

Quote from: HappyFisherman on March 25, 2016, 22:41:17
Op 1 april is het zo ver, het forum bestaat dan inmiddels 10 jaar! Ik geloof al weer zo'n vijf of zes jaar in het nieuwe format (was weer ff wennen voor iedereen) en met de nodige ups en downs blijft het toch mooi dat we het op deze manier kunnen doen. Bassie die, na jaren soms zelfs dag en nacht de digitaal leider, wat gas terug neemt is het mooi dat Wilco en Rudi dat stokje over wilden nemen.
Voor velen is het forum iets dat bij de dagelijkse digitale bezigheden behoord en dat het nu al tien jaar draait is iets waar wij, met elkaar, echt trots op mogen zijn. De verschillende forumdagen worden altijd druk bezocht en de laagdrempeligheid zorgt er voor dat de nieuwe aanwas zich direct thuis voelt.
Al met al heeft het in al die jaren gezorgd voor een platform waar iedereen, van net beginnend tot ervaren, zijn (of heel soms haar) ei kwijt kon.

Voor iedereen die nog niet klaar was dit epistel te lezen is er achter de schermen weer iets leuks geregeld!

Volgende week vrijdag is het tienjarige bestaan van het forum daadwerkelijk een feit een daarom zal er op die dag de forumbingo gehouden worden! Alle sponsoren van dit forum dragen bij aan het prijzenpakket van deze bingo en het is voor iedereen op dit forum toegankelijk.
Wat moet je er voor doen..?
Iedereen die op dit forum aanwezig is geeft in dit topic, voor vrijdagmiddag 1 april, aan dat hij/zij mee doet aan de bingo. Allen die zich aangemeld hebben krijgen daarbij een Bingonummer en dat zal volgende week vrijdag op 1 april kunnen leiden tot een prijs welke met een ouderwets bingomolentje getrokken zullen worden.

Meld je dus aan voor de Bingo, of je nou vaak, weinig of helemaal nooit iets post!

1. Happy
2. Joost
3.Mr.Proper
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Enz!
Mooie mijlpaal Top
Ik wil wel met de bingo meedoen

Gr Ton

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk

::new::

peter

Bingo bingo

Top idee Bram leuk om de 1 april erin te houden
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MelMax

KNOWLEDGE IS FISHDOM

Sieger



Sieger

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Arno

ik wil ook wel meedoen.

Gert

Ja, ik ook natuurlijk!

Maar Bram, misschien goed om er ff uitdrukkelijk bij te vermelden dat het geen 1 aprilgrap is - kan zijn dat mensen denken "daar trap ik niet in".

Arie de Vries

Nou, ik trap er wel in en doe mee
Groet, Arie

edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

hendri

10 jaar al weer, jeetje!
Maar euh ik wil ook wel mee doen 😎

Plantje

Is dat echt zo Raymond? Count me in! (Of mag ik als moderator niet meedoen? ;) )

Plantje

O o o....goeiemorgen Plantje! Mea culpa! Bram natuurlijk! Bram!

Hoe kan ik het goed maken?

obi-130

ik wil ook wel mee doen  8) 8) ;D

pepertje

vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

vdKaa

Nou, al vast van harte gefeliciteerd allemaal!! ::goodjob::
Graag doe ik mee aan deze bingo en voor de anderen is het geruststellend om te weten dat ik met bingo echt nooit iets win  :-[
Fouten zijn kansen om iets te leren

Gerrit59


HappyFisherman

Ach Maurice, als ik me vergist heb doen we volgend jaar gewoon weer iets leuks 😉
Vliegvissen is bevlogen vissen...

catchem


Kruijff

Leuk! Tuurlijk doe ik mee.
Gr Ed

smokey89

Ja count me in!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk