Nog ff Noorwegen

Started by Bone F, August 12, 2015, 22:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Zo de Noorwegen vakantie zit er weer op. Wat is het toch een supermooi land het zou er iets mooier weer kunnen zijn maar dat terzijde ;D
Ik heb eigen weinig op zoet water gevist om dat dat toch een heel gezoek is als je niet naar de bekende stekken wilt. Ik vond nog wel een mooie bovenloop van de Glomma enwel de Folla. Direct naast de camping een mooie stroomversnelling met mooie vlagzalmen en € 7,- pd ook niet slecht.
Op naar de fjorden dus waar ik mij ook eigenlijk meer op had ingesteld en wat een mooie visserij is dat. De eerste avond in een fjord bij Andelsnes waar een perfecte stroming stond was bijna elke worp raak en ving ik achter elkaar pollack en kabeljauw van 35/50cm. Daarna naar Maloy prachtig vissen vanuit de bellyboot en bij de brug, pollacken en makreel tot zo'n 65 cm. zo'n pollack is een enorme duiker naar soms 10/12 meter het betere sleurwerk dus.
Als er iemand meer details wil, stuur me maar een mailtje.


[attachment deleted by admin]

Bone F

En nog 2....

[attachment deleted by admin]

Schippers

Gaaf!
Zelf ook 2 weken rond gezworfen in het zuiden zeeforel en kabeljouwen kunnen ook een aardig potje touwtrekken!



Groet,
Gerrit.

quaden

mooie foto's, gerrit in welke streek was je in noorwegen.
dit jaar ben ik in zweden geweest misschien noorwegen voor komend jaar, we willen paar dagen zout en paar dagen zoet

Schippers

Quaden,
Dit was rondom Grimstad/Lillesand, op een half uurtje rijden vanaf Kristiansand.

Groet,
Gerrit.