Oproep: Testers gezocht

Started by Vliegvissers.nl, March 28, 2017, 23:32:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl


Sinds vandaag is er een complete kopie van de website actueel. Op die kopie ga ik nieuwe forum versies testen, mods weggooien en alleen de nuttige proberen over te houden, nieuwe functionaliteit toevoegen. Wie heeft er behoefte daar te testen? Je kunt je hier aanmelden en dan krijg je het URL naar de nieuwe website.

Let wel goed op! Die website is een actuele kopie, maar kan op ieder moment omgegooid worden, voorzien worden van een nieuwe backup enz enz.

HappyFisherman

Stuur maar op, heb deze week wel tijd om even te klooien.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Ga ik regelen! Het gaat niet alleen om deze week hoor. Ik was al van plan deze opzet te gaan hanteren en vanaf nu blijft het zo.

Rossie69


p.forel


Menno_siemensma

wil ook wel kijken, maar hangt wel even af hoeveel tijd ervoor ik heb en kan inzetten naast vissen :P maar vast wel een moment om dat te bekijken. Denk dat ik wel wat kan toevoegen voor het bekijken wat evt simpeler of beter kan voor de minder adepte gebruikers.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

goswit

Ik heb een Bul in weetnikskunde ,zo nodig wil ik het wel eens uitproberen  ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Plantje

#7
Ik heb jullie accounts daar in ieder geval geactiveerd en alle andere accounts gedeactiveerd. Op het moment is de website alleen een beetje stuk :) Ik had de PHP versie even een update gegeven en dat vond ie niet zo leuk volgens mij.

Edit: dut 't weer :)

Plantje

Voor de testers: als het goed is kunnen jullie nu een nieuw child board onder dit board zien "Test corner" Daar ga ik specifieke zaken over de schaduw website posten. Dan hoef ik niet telkens een E-mail te versturen :)