Forum wijzigingen

Started by Plantje, August 05, 2017, 10:35:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Plantje

Goedemorgen,

Zojuist heb ik twee wijzigingen doorgevoerd:

  • Fix voor vraagtekens die opduiken bij het invoeren van vreemde tekens zoals é, è, ï, ë, ô, €
  • Gemakkelijkere manier om foto's toe te voegen aan een post

Het toevoegen van foto's aan een post is nog niet perfect, maar nu al een stuk beter! Dit is mogelijk gemaakt door de limieten van attachments te verwijderen en een zogenaamde mod toe te voegen.

Het verwijderen van de limieten maakt het mogelijk om een onbeperkt aantal met een onbeperkte grootte (zowel per stuk als over het totaal) attachments toe te voegen. Gebruik dit a.u.b. met gezond verstand en ga geen foto's van tientallen megabytes per stuk uploaden! Ik hou de map met attachments in de gaten en zal ook ingrijpen wanneer het de spuigaten uit loopt. Ondertussen zoek ik nog naar manieren om wellicht de foto's automatisch bij het uploaden in grootte te beperken.
Verder is er een mod toegevoegd. Na het uploaden van een foto door deze als attachment toe te voegen kan er naast het attachment geklikt worden op een link "Insert Attachment 1"

[attachment id=1 msg=170986]
Er komt dan zoiets in de post te staan:
Quote[attachment id=1 msg=170986]
Bij het previewen van de post werkt dit nog niet, want de foto wordt pas daadwerkelijk geupload bij het plaatsen van de post. Het daadwerkelijk plaatsen van een post kan door het toevoegen van foto's dus ook wat langer duren.

Ik heb ingesteld, dat de maximale grootte 640x480 is om te voorkomen dat de foto's de hele pagina oprekken.

En nu allemaal als de donder gaan vissen, foto's maken en mooie verslagjes maken!