nog 2 halve dag werken en dan vissen

Started by aalbrecht, April 23, 2012, 21:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

zo 2 en een halfe dag dan 4 dagen vissen in duitsland  de rivier de kallenbach heelijk niks doen allen vissen eten en bier zuipen herlijk  wekend zal dat worden zeg en fotos maken van de velen niet vissen die we niet gevangen hebben hi hi na afloop zal ik wel weer wat neer kalken hier groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Rossie69

Dan hebben jullie Geluk Aalbrecht.

Mooie weer komt eraan :)

have fun


maurice

Ga je naar Philipsheim??

laat de info maar komen ;)

veel plezier en dat je mooie vissen mag vangen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Troutbuster

Succes, goede vangsten en veel plezier Aalbrecht!
We lezen en zien het wel weer hier!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Raymond

Veel succes, Aalbrecht, we gaan het hopelijk allemaal lezen hier...
::wtf::

aalbrecht

nog een halve dag morgen avond zijn we er  8) 8) 8) 8) 8)
vliegvissen is een passie

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

aalbrecht

#8
Zo, ik ben weer thuis na een 4 dagen vissen in de Eifel.
Donderdag op weg naar Duitsland met veel wind en regen. Daar aangekomen gelijk even naar de Kyll gaan kijken.... shit chocolade bruin en stond een meter te hoog. Nou we zullen wel zien. Naar het hotel en daar aangekomen stelde Dirk ons gerust. Op zijn riviertje konden we vissen, gelukkig. Hij vertelde ons dat deze vissen originele stam zijn van deze rivier, dus dat er nooit vis is uitgezet!
We zijn toen eerst maar wat gaan eten.



Zo dat smaakte wel en nu naar bed, morgen weer vroeg op.

Vrijdag naar het water. Het weer was niet helemaal droog dus toch maar de regenjas aan. Het was 10 minuten lopen vanaf het hotel naar de Kallenbach. Het water was toch wel erg hoog en bruin maar ja we zien wel



De eerste worpen niks beet, dan maar doorlopen naar boven toe. Bij de eerste poel even nadenken wat ik aan de hengel zal doen. Ja deze gaat voor groot ?
Strip, strip, bang, hangen! Zit ik nu vast of gaat hij bewegen? Ja hoor hij beweegt ..... mooie grote vis



Kon niet beter beginnen, nog wat kleintjes van ca. 15 cm gevangen maar merendeel waren ze zo'n 25 à 30 cm



Deze dag hebben we er met 5 man ongeveer 100 gevangen, groot en klein.
Volgende dag mochten we de bovenloop doen. Eigenlijk was het water voor de dag nog wat te hoog, maar toch diverse vissen mogen onthaken.
Zondag wilde ik door het bos gaan. Het water was gelukkig helder, dus we konden goed zien wat de vis deed. Maar is toch schrikken als er 1 op je vlieg knalt vanuit de stenen onder je voeten! Zo schuw waren ze niet dat ze al weg waren voordat je er was.





Deze dus  ;D

Ofwel dat 'tie wel 3 keer op je vlieg knalt, dat zie je gewoon gebeuren. Mooi man, na 3 keer pas hangen
Hier nog wat foto's. Was wel moelijk water, het was meer tsjechies nimfen door de ruimte die je kreeg.







Oerbos mooi oud



Mijn maat was aan het vechten met een boomvlieg  ;)
Alles bij elkaar veel genoten met m'n goede maten.Eén waar ik nog veel van kan leren op dit soort waters,
ik 5 hij 15! Hij ruikt gewoon waar ze zitten. Groetjes, Aalbrecht

vliegvissen is een passie

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

Ondanks het hoge water in ieder geval kunnen vissen en lekker gevangen.
Dat dan ook nog eens samen met een stel vismaten.
Moet genieten zijn geweest !! :)

BV

Mooi riviertje! en fijn weekend gehad!
En net doenbaar qua modder.
Ik ben gisteren de Kyll opgereden van Kylburg tot Geronstein , en dat is een ramp.

vliegvisgek

mooie foto,s mooie vis en mooie dagen wat wil je nog meer mooi hoor ;D