Vliegvissende Drenten?

Started by Gerrit72, April 06, 2012, 13:59:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Bruins

Schier plan um is een keer met mekoar te goan viss'n.  ::klappen::
I don't drink water, fish f*ck in it...

weerwolf

beertje, John woont echt wel in drenthe, en ik woon hemelsbreed slecht een km of drie van drenthe af, en heb toen ik nog in de luiers liep nog in drenthe gewoond nl in nieuwlande. Nieuwlande lig net zo ver in drenthe als ik er nu uit woon  ;D ;D ;D

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Bruins

Is nog wel merkbaar hoor Roelof, dat je in je "luiertijd" in Drente hebt gewoond.

Je hebt nog wel bepaalde Drentse eigenschappen, wat dat is vertel ik je nog wel een keer  ;)
I don't drink water, fish f*ck in it...

Frank_Assen

Hallo allemaal,

Nieuw op dit forum en nieuw in de wereld van vliegvissen.
Maar hartstikke Drents! Geboren en getogen!


Wordt de Eerste Drentse Vliegvis Dag nog een feit in 2013, of blijft het er bij?


Groet'n

Frank

Jan Bruins

Hey Frank,

ku'j ok plat proat'n?

Aans be'j gien echte  ;D
I don't drink water, fish f*ck in it...

Frank_Assen

Quote from: Jan Bruins on August 13, 2013, 13:51:43
Hey Frank,

ku'j ok plat proat'n?

Aans be'j gien echte  ;D

Mijn Drents is wat noordelijker. Bij ons noemden ze dat: Haalf stront, haalf reeg'nwotter.
Moar Dreents schriev'n vin'k wel aans wat, dat giet nog best stoer.

Ik ken beter goud zegg'n, aas goud schriev'n.

Jan Bruins

Gef niks, heb ik ok last van.

In 't zuuden van Drente denkt ze ok dat ik een Grunninger bin,  moar ik bin wel degelijk 100% Drent.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Arie de Vries

Moar om oppe vraoge van Frank werom te komm'n, wordt et nog wat dit joar of hou liekt't? Plak is schienboar al bekend hoewel 't veur mie een allerdonders ende rieden is ( om niks te vang'n) moar dat he'k er graag Veur over. Noe nog een datum en tied.  Tot tweede helft september heb ik echt gien tied, doarna ben ik overal veur in zolang ik maar niet in het Drents hoef te schrijven, als getogen koloniaal (Veenhuizen) gaat het ABN mij een stuk beter af.
Groet, Arie

John

Quote from: Beertje on August 13, 2013, 09:06:22
@Weerwolf: oeps, ik heb de grens van drenthe geloof ik wat te ver naar het zuiden opgerekt :D

Maar laten we zeggen:" John is een reserve Drent"   ;en misschien ligt zijn roots wel in Drenthe. John, Hoe zit dat?

Foei Jan...!!   >:( Ben een echte geboren en getogen Drent...uut Coev'n  ;) ;D
Woon wel op het randje (Overijssel is hemelsbreed nog geen 500 meter weg.

Zo'n Drents visdagje klijkt mij wel een leuk idee . (Wellicht een tour de Drenthe?? ::fluiten::)

Beertje

#59
@John, IK dacht het ook, Maar ik wist niet precies waar je woonde, het zou dus kunnen. Dus werd ik door die weerwolf op het verkeerde been gezet (hoe kan het ook anders met zo'n naam) boosaardigheid is zijn natuur. ;D ;)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Inderk

dat kin verrekte nuuver word'n.

Ik had al gezegd dat het voor Noordelingen is. (Overiessel is dus ook welkom, net as Grunn en Friesland) (kan dat verrekte dakkie niet op de a krieg'n
Regel iets ik laat me graag verrassen! Wie neemt het voortouw? Wilco wees welkom (en Roelof, happy(Bram) en anderen)

Ik bin oin Grunneger! (Veenkolonist ast het heulemoal zuver hebb'n wilst)
en mag nog steeds géérn plat proat'n, doar heb ik nog steeds haibels veul diverdoatsie an!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Beertje

 Inderk jong Dakje op de A mot zo: alt i en dan a
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Ik was stiekem toch wel op komen dagen Henk  ::blowkiss::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Plantje

Leuk topic om even door te snuffelen. Zo zie je ook eens wat mensen reageren die normaal gezien niet reageren!