Welkom rnootebos

Started by Vliegvissers.nl Team, September 25, 2018, 13:14:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo rnootebos welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


rnootebos

Hi mede vliegvissers.

Excuses voor de vertraging - maar hierbij de nodige info. Ik woon sinds een jaar in Nieuwegein-Zuid, vlakbij de Lek. Mijn vliegvishobby is 35 jaar geleden begonnen en de meeste ervaring heb ik op de Ourthe in Belgie - en het vissen op forellen in stromend water. Ik heb ook 23 jaar in Belgie gewoond - net onder Brussel. Dus de Ardennen waren minder dan een uur rijden.

Sinds 2012 woon ik in Nederland - eerst Utrecht noord, nu dus aan de Lek. Naast vliegvissen vis ik ook met kunstaas op de rovers die hier rondzwemmen.

Vissen op de rovers heeft mijn voorkeur. Zo af en toe bij Rick of op de Berenkuil op forel - wellicht ga ik dat wat vaker doen. #5 - #7 - #8 en #10 hengels in de 'verzameling'.

Verder kom ik af en toe in het buitenland - San Diego voor begin Februari - en ik denk in April naar de Bahama's, waar de 8 en 10 natuurlijk meegaan.

Ik bind mijn vliegen/streamers hoofdzakelijk zelf - dus verder hoor ik wel wie er in de buurt woont en eens eropuit wil gaan. Bellyboat heb ik ook - dus kan alle kanten op ;)

Tight lines - Richard
Never confuse education with intelligence...

Gert

Welkom Richard.

volgende week zaterdag zijn er in ieder geval een man of 15 in de buurt, en je kunt er nog bij  ;)

8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Gerrit59

Welkom op dit forum Richard.

Gerrit

rnootebos

Quote from: Gert on November 21, 2018, 17:53:54
Welkom Richard.

volgende week zaterdag zijn er in ieder geval een man of 15 in de buurt, en je kunt er nog bij  ;)

8e editie Snoektoer, in combinatie met Forumdag de Ruigenhoek en Tour de OV 2018

Ik heb het gezien, en ga zeker proberen erbij te zijn. Thanx
Never confuse education with intelligence...

FSCHAMP

 ::welkom:: op dit forum en nog veel leesplezier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

rnootebos

Bedankt voor het welkom. In het voorjaar komt er een tripje aan naar de Bahamas - ik weet nog geen exacte datum. Tegen die tijd begin ik wel een Bahamas topic ;)
Never confuse education with intelligence...

FSCHAMP

Laat ons (en vooral mij) weten hoe het geweest is omdat dit ook nog op mijn lijstje staat. Ik heb vorig jaar Cuba gedaan en daar mijn eerste bones gevangen gehad.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

rnootebos

Ik zal een topic aanmaken wanneer ik meer details heb (wanneer - waar)
Never confuse education with intelligence...