verzoekje bij welkom ..................

Started by maurice, April 09, 2013, 23:53:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

Ik vind ook, dat er wel wat in zit. Zal eens met Bas overleggen of het nog consequenties heeft om de naam te wijzigen.

Wat lijkt je een goede naam? "Introductieforum"? "Voorstelhoekje"? Roept u maar!

Joost S.

#26
Maar kan het misschien zo zijn dat in het vlaams, gastenforum, introductieforum betekend? Zou kunnen hoor, ik weet niet wie het forum heeft opgezet, maar als dat een vlaming is...

Of zeg ik nu iets heel doms? ( forum is voor nl en belgie)

Ik snap anders niet hoe je op gastenboek komt voor een introductiegedeelte.

Voorstelhoek, of introductieforum voldoet wel hoor.

Rossie69

hahaha krijgen we een kruisings welkomsintro

duh


BV

Als Vlaming kan ik zeggen dat ook voor mij "Gastenboek" iets is voor mensen die het forum als gast hebben bezocht een boodschap willen achter laten.
Dus voorstelhoekje zou aanlokkelijker zijn.

Ik ben zelf zowat 2 jaar op het forum , en volgde het daarvoor al een paar maanden.
Maar het niet ingelogd volgen  is vaak niet zo intensief en frequent als de meeste ingelogde leden doen.
Ik heb me nooit voorgesteld , en heb zelfs nooit het Welkom-topic gezien dat er voor mij mogelijk is geopend, omdat ik op dat moment het forum nog steeds niet iedere dag bezocht.
Moest ik het gezien hebben zou ik mogelijk wel iets hebben geschreven.
Maar je moet er van uit gaan dat 80 Ć  90% van de nieuwe leden geen heel groot verhaal te vertellen hebben.
Dus voor mij moet het niet.
Maar wil je gelijk een resem vragen stellen als nieuw lid dan is het wel zo beleefd en verstandig om het wel te doen.

Voorts zou ik  Provincie en leeftijd als een verplicht gegeven laten invullen , weliswaar met de melding dat dit is om nieuwe leden juister te kunnen adviseren.


Vliegvissers.nl

Naar aanleiding van de voor sommige onduidelijke naamgeving heb ik de naam van het subforum aangepast naar 'Gastenboek - Introductieforum'

HappyFisherman

Quote from: Natte vlieg on April 10, 2013, 21:44:37
Zou kunnen hoor, ik weet niet wie het forum heeft opgezet, maar als dat een vlaming is...

Vlaming niet, Bourgondiƫr wel ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

RiverHunter

Zo zie je maar, als je iets aanhaald hoe dat verder gebracht wordt een woord daarvoor Perfect, kijk om 350 x te posten is ook niet nodig, ik vind alleen als je bijv.. een forum dag hebt en je bent niet voorgesteld aan elkaar komt mij dat een beetje vreemd over. Het is net zo wast Beertje al zei als je ergens nieuw komt in/op dan is het wel zo netjes dat je even een hand geeft en vertel wie je bent.

Het was een opmerking die ik maakte, en iedereen is weer waker ;D

Gr, Ron :)

weerwolf

nou lekker hoor Ron, heb je ons wakker gemaakt, en het is net tijd om te slapen ;D ;D ;D
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.