Even op vriend platbek(avondsessies)

Started by Willem, August 21, 2011, 16:18:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Willem

Donderdagavond en vanochtend even op snoek gaan vissen. Donderdagavond had ik een dikke vis gemist. En eentje van een kleine 55cm gevangen, waar ik helaas geen foto van heb. Vandaag had ik op dezelfde plek die dikke vis weer eraan, na een paar bonken weer eraf. Ik dacht vast te zitten aan een tak dus ik gaf maar geen strip-strike... voortaan gewoon wel doen dus!

Ik had daarna alsnog een klein snoekje te pakken, die de streamer van 15cm helemaal naar binnen had gezogen.



Mijn maat had daarna met de spinhengel nog een leuk snoekje die wel wilde springen voor de camera:


Volgende keer beter!

Willem

Bert J.

Mooi Willem. Mooi gefilmd ook!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Sietzezietzevliege

Jammer!! Leuk filmpje blijft mooi om een vis te zien springen aan de lijn Helaas aan de spinhengel ;D

Willem

Net nog even een uurtje geweest, na drie worpen pakte ik een leuke vis van ongeveer 60cm op een zonker streamer, die wel goede sport gaf op de #6/7. Verder nog 2 missers. Toen brak mijn leader omdat ik vast zat, en ik had geen nieuwe bij me... dus na een uurtje kon ik weer naar huis ;D



Beetje onduidelijke foto maar goed.

christianvt



lord4163

Mooie snoek, hoelang is je onderlijn, lijkt me lastiger werpen met zon lange?

Willem

1m 40/00 nylon en een stalen onderlijntje van 20cm.

Rossie69

laat willem maar mooi lopen,die is goed bezig :)

mooie film en vis .

8)

ErickW

Echt goed bezig, de aankomende dagen gaan er bij mij ook weer de snoekstreamers aan ;-)
Of niet Maurice?

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Willem

Net nog even anderhalf uur gevist. 1 klein snoekje gevangen. Ik heb de hele sessie gefilmt met een statief, dril, landing en vrijlaten staan er dus ook op. Filmpje laat ik z.s.m. nog wel zien.