Welkom Sloveniawalking

Started by Vliegvissers.nl Team, May 22, 2012, 11:36:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Sloveniawalking welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72


Sloveniawalking  WELKOM!  ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

siempie


Sloveniawalking

Hallo mede vliegvissers,

Via deze weg wil ik mijzelf even kort voorstellen. Mijn naam is Janssen en kom uit Noord Brabant en noem mijzelf op het forum "Wandelaar". Niet om geheimzinnig te doen maar om dingen gescheiden te houden.

Ik vliegvis inmiddels 15 jaar. Als aankomend puber ben ik aktief kunst en levend aasvisser geweest met wat vrienden van school. Toen ik twaalf werd mijn eerste beginnerssetje gekocht. En sindsdien vliegvis ik alleen maar. Ik heb mijzelf destijd werpen en binden aangeleerd. Zonder rijbewijs en zonder internet was het vooral zelf pionieren en veel uitproberen. Net zoals velen ben ik begonnen met de droge vlieg op ruisvoorn in de plasjes bij mij in de omgeving. Deze waren er destijds in overvloed. Helaas is dat nu anders.
Niet veel later voor het eerst gaan vliegvissen op de Ourthe in Belgie. In het begin ging ik eens of tweemaal per jaar met mijn vader de ardennen in om op forel te vissen. Ook heeft het vliegvissen 2 a 3 jaar in de kast gestaan omdat ik andere dingen ook belangrijk vond en dit het grootste gedeelte van mijn tijd opslokte. Na het behalen van mijn rijbewijs ging er een wereld voor mij open en ben de wijde wereld in getrokken. Het vliegvissen werd weer zeer belangrijk en was voor de 2e keer besmet met het virus. De eerste keren weer naar Belgie. Daarna werd duitsland favoriet omdat je er gewoon wat meer vangt dan in Belgie. Vele kilometers rivier heb ik gezien in de Eifel. Tot ik op een dag een atrikel las in een stapel oude VNV's die ik via internet op de kop had getikt. sLOVEnie. Dat moest ik zien. Het eerst volgende voorjaar heb ik me spullen gepakt en ben naar slovenie vertrokken. Sinds de eerste aanblik van de rivier, de Sava Bohinjka, ben ik verliefd op dit land. De laatste jaren gaan al mijn vakanties die kant op. Vaker naar de westzijde met het stroomgebied van de Soca en Idrijca. Duitsland af en toe nog eens tussendoor voor een lang weekendje. Maar het echte en meest voldoenende werk vind ik toch wel in slovenie.

Ik heb voor het eerst een verslag geplaatst op dit forum onder de categorie Tjechie en oost europa. Het is waarschijnlijk niet het laatste verslag dat ik zal maken want ik heb er veel plezier en herbeleving aan beleefd.

Dus nu weten jullie wie ik ben. Janssen of de Wandelaar. Je mag zelf kiezen.

Zeenimf

Welkom op het Forum.

Fijn dat je je even hebt voorgesteld  ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Ik dacht eerst 'Luc' te moeten begroeten op 't forum, dat is ook een fervent Slovenie-ganger voor zover ik weet.
Maar blijkt toch iemand ander te zijn ;)
Welkom op Vliegvissers.nl Wandelaar,
veelplezier hier toegewenst. :)

forel