Uurtje over (2007)

Started by Herman, December 21, 2010, 13:18:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Oude forum: Geplaatst: Ma okt 08, 2007 12:17    Onderwerp: Uurtje over
Zonder reply's overgenomen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanochtend had ik een uurtje over na de koffie. Snel de spullen voor de kringloop in de auto gegooid en  :roll: per ongelijk  :roll:  mijn snoekspullen ook. Tja, je weet maar nooit nietwaar? Het weer begint er op te lijken en dan moet je wel voorbereid zijn.

Rommeltjes bij de kringloop afgeleverd en toen ff kijken hoe lang ik nog had.
Half uur. Hm........ Toch maar ff proberen op t slootje in de buurt. Ik weet dat ze er zitten en tijd om een andere locatie te zoeken is er niet. Spullen opgetuigd en begonnen. Eerste keer weer serieus op snoek vissen. Altijd weer ff wennen na een hele zomer met de #4 op pad geweest te zijn.

Het valt me op dat de snoeken in mijn omgeving altijd vrij honkvast zijn. Dus dat is altijd leuk om te weten. Heb je een poosje niet gevangen ga je naar zo'n stek toe. Eigenwijs als ik ben ben ik gelijk maar ff op de stek aan t pielen geweest waar ik vorig jaar een 80-er wist te veschalken. Helaas was die nog niet op zijn stek gearriveerd, maar een vijftigtal meters verderop BINGO! de eerste van deze winter.




Mooie 60-er.
Snel onthaakt, wat niet echt snel lukte omdat de gulzigaard de streamer al bijna doorgeslikt had,

hem weer terug gezet. Tot over een poosje!

Snel naar huis met t warme eten begonnen.
Kan niet wachten totdat ik een hele dag op pad kan in Salland!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
op 10 oktober geplaatst:
Vanavond weer een uurtje op pad geweest. Ook nu een stek waarvan ik weet dat ze er liggen. Dit keer een relatief kleintje (50 cm).
Misschien de volgende keer naar een stek die ik nog niet ken :?:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
op 12 oktober geplaatst:
Gistermiddag (donderdag) even bij mijn zwager in Zwolle geweest. Ook daar weer succes!
Het lijkt de Commodores wel; three times a lady  :P
Misschien moet ik voorlopig maar niet weer gaan vissen. Stel je voor dat ik een keer niets vang! Kunnen jullie weer eens lachen. Hopelijk stuurt de voorbijganger de beloofde foto's, kan ik ze hier weer plaatsen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harlin schreef op 12 oktober:
Wat nu Herman, moet de snoek op een houtje bijten, of is dit je vinger beschermer?? :P

Ik had niets vandaag (na het eten), was een karper (pen)visser, die wou wel eens met een vliegenlat werpen.
:toost: Ben bijna niet aan vissen toegekomen. ::wink:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nee Harry,
mijn nichtje van 4 wild niet geloven dat deze vis tandjes had. Om te voorkomen dat ze zelf haar vingers in de bek van de snoek deed, heb ik een stokje gebruikt om te laten zien dat t echt zo is.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harlin reageerde:
Toch leuk op die manier te vissen, kijkers en iemand weer wat wijzer maken.
Toch een mooie ontspanning op die manier. ::wink:
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

leuk hoor die oude post weer terug te lezen.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Tim

ja en het zou nog leuker zijn als mijn stekken wat ijsvrij zouden zijn  :P