eemhof tips

Started by merijn1982, November 29, 2013, 11:14:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Zoals jullie misschien in een ander topic al hadden gezien ga ik morgen naar de eemhof. Heeft iemand nog tips? ik ben er zelf zeker al in geen vijf jaar meer geweest..

alvast bedankt!
Tight lines!!

Gert

Ik ben er vorige maand geweest.
Ook op de kleine vijver zitten nu alleen maar grote forellen, omdat de kleinere werden opgevreten door de aalscholvers.
Vangsten waren niet heel geweldig. Zwarte of groene woolly buggers doen het meestal wel, en een felgekleurde blob of booby ook wel. Maar droog blijft toch altijd het leukst.... en dat kan varieren van heel klein zwart tot daddy long legs, of een royal wulff (nog altijd mijn favoriet).
En misschien een buzzertje.... diepte moet je dan ff zelf uitproberen. Vorige week op de Ronde Bleek werden ze allemaal gevangen tussen 20 en 40 cm diep. Maar ook dat kan elke dag weer anders zijn.

Succes en groet,
Gert

merijn1982

Ok. Daar kan ik wel wat mee! is alvast een zetje in de goede richting:-) jammer van die aalscholvers. maar grotere vis is wel weer leuk natuurlijk!!
Tight lines!!

Koen

ja, tis nu echt wel sport op een #4tje :)

merijn1982

Ben benieuwd met me #5 :-) heb er iig enorm zin in. veel te lang geleden dat ik heb gevist ( 3 weken! )
Tight lines!!