zo naar de haven van spakenburg

Started by pas, January 05, 2013, 07:53:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pas

Zo maar eens kijken in de haven van Spakenburg. Ik hoop dat er wat te vangen is ik hoor/leez er weinig over.    gr pas.
::wtf::

Koen

Succes, ik ga vandaag es ff wat snoekstreamers vliegles geven :)

Hilco

ik kom later in de ochtend ook even kijken  8)

Koen


Canadian_Streamdance

veel succes met de vangst hopelijk zijn ze los!

gijsie20

Quote from: pas on January 05, 2013, 07:53:17
Zo maar eens kijken in de haven van Spakenburg. Ik hoop dat er wat te vangen is ik hoor/leez er weinig over.    gr pas.

Mag je daar gewoon met je Vispas vissen? Het is voor mij ook echt om de hoek (woon zelf in Soest), maar ben er ng nooit geweest.

Groet Gijsbert

Hilco

Ja , dat mag  en dat blijkt ook, want  de hele haven zit afgestampt met vis en vissers ;D


gijsie20

Ah ok, goed om te weten. Vaak heb je weer toestemming nodig etc om te vissen in de havens, vandaar mijn vraag. Misschien eens naartoe dan!
Hoe was het vandaag Pas?

Groet Gijsbert

Hilco

Zowel Huizen als Spakenburg zijn vrij te bevissen.

Ik merkte vandaag echter dat de locals niet allemaal blij met die vissers zijn  :P 

boze mevrouw die maar net een vliegend insect kon ontwijken .......

gijsie20

Hilco, vis jij daar ook met de Tenkara hengel? Of heb je niet gevist?

Hilco

Met de Tenkara.........maar niets mogen vangen in de vliegvis sessie

pas

Quote from: gijsie20 on January 05, 2013, 20:23:18
Ah ok, goed om te weten. Vaak heb je weer toestemming nodig etc om te vissen in de havens, vandaar mijn vraag. Misschien eens naartoe dan!
Hoe was het vandaag Pas?

Groet Gijsbert

ik heb een visje weten te vangen veel vis gezien maar was moeilijk vandaag. gr pas
::wtf::

Hilco

Ik zag wel een gozert met een tenkara hengel weglopen die later terug kwam met een werphengeltje  en een doosje maden , en de halve haven leeg trok  :P

Canadian_Streamdance

#13
 ::slaugh:: ::slaugh:: geweldig

pas

 ::wtf:: haha  ::goodjob:: en gelijk heb je
::wtf::

Rossie69

was zeker niet al te lang of wel ?


bij

Quote from: Hilco on January 05, 2013, 23:03:19
Ik zag wel een gozert met een tenkara hengel weglopen die later terug kwam met een werphengeltje  en een doosje maden , en de halve haven leeg trok  :P


Wie was dat dan???????????????

Ron-O

Spakenburg, is het beste te bevissen door de weeks, en dan nog genoeg vissers. de laatste tijd wordt er niet echt goed gevangen, wel met de vaste.

Ron-O