Jullie ervaringen met het nieuwe forum

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 19, 2010, 07:14:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Rossie69

Quote from: klaas on December 19, 2010, 18:30:32
Ach na 1 week weet je niet beter,ziet er goed uit nieuwe forum.

Klaas

jalache stopcontact :)

die Klaas

gerard

had al iets geschreven , maar vind er niks van terug???  nog maar s een poging dus !!

gerard

heey dan, nou gelukt !!!   maar wat vind ik ervan:  is heel gepuzzel voor mij , ben niet zo n pc fanaat , maar ziet er strak uit allemaal en gaat vast lukken

harlin

#28
Quote from: Sieger on December 20, 2010, 21:09:28
Bovenaan button 'MEMBERS' zoeken op naam of de hele lijst... Persoon aanklikken en dan onder de Avatar "Show Posts"
Bedankt voor de uitleg, Sieger.
Is het ook nog zo te veranderen dat je alleen de kop ziet
en niet alles door moet scrollen en het hele verhaal tegen komt?
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peter

Quote from: Sieger on December 20, 2010, 20:21:00
Ik ben er ook al door...

Ja zo verwijderen... dan duurt het lang voor we weer aan de 100.000 berichten zitten... ;)

Sieger zaten we verd...e bijna aan motten we weer opnieuw beginnen :( :( :( :( ::cry:: ::cry::
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Ach uithuilen en opnieuw beginnen... En steeds weer nieuwe doelen stellen ... Over 2 jaar zitten we er weer bijna aan... :)


Sieger

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


hendri

ik vind het nieuwe forum onoverzichterlijk door al die posting die worden over gezet. ook heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je de laatste berichten kunt bekijken zonder je in te loggen. (bv op mn iphone is dat dus erg onhandig)
verder moet ik er erg aan wennen. maar de extra optie's (waar ik nog niet veel van snap) zijn natuurlijk wel weer een aanwinst.

en wat ik ook niet helemaal snap is waar somige berichtjes blijven. kheb net ergens gevraagd waar ik een avatar kan uitzoeken, maar ik kan dat topic gewoon helemaal niet weer vinden. zal wel an mij ligge. ben niet zo'n ::computer::held. 8)

Sieger

Quote from: hendri on December 21, 2010, 22:23:10
ik vind het nieuwe forum onoverzichterlijk door al die posting die worden over gezet. ook heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je de laatste berichten kunt bekijken zonder je in te loggen. (bv op mn iphone is dat dus erg onhandig)
verder moet ik er erg aan wennen. maar de extra optie's (waar ik nog niet veel van snap) zijn natuurlijk wel weer een aanwinst.

en wat ik ook niet helemaal snap is waar somige berichtjes blijven. kheb net ergens gevraagd waar ik een avatar kan uitzoeken, maar ik kan dat topic gewoon helemaal niet weer vinden. zal wel an mij ligge. ben niet zo'n ::computer::held. 8)

Gaat vanzelf wennen Hendri...

Je berichtje over de avatar staat hier: Re: Avatar in de HELPDESK...
ALs je een bericht van jezelf kwijt bent kun je ook via je eigen naam alle posts opzoeken...

Die kun je aanpassen bij:

PROFILE>MODIFY PROFILE>FORUM PROFILE> en dan bovenaan Pesonalized picture.. JE kunt hier een standaard plaatje kiezen of een foto van je eigen computer uploaden...

Hoop dat het je iets verder helpt...


Sieger

weerwolf

ik vindt het jammer dat alle smiley's ed boven het bericht staan. moet steeds scrollen om een bericht te kunnen typen. Is denk ik handiger om deze onder het "invoerveld" te zetten.


maar verder positief (tot ik weer wat vindt  :) )
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

 :) :) Heb ook nog lang niet alles uitgevogeld....

Weet trouwens niet of je "velden" zoals de icons kunt verplaatsen in de layout...

We zijn er al wel achter dat we eigenlijk de standaard look moeten houden, anders kom je weer in de valkuil van updates, dingen die niet mee worden veranderd enz......


Sieger

harlin

Quote from: hendri on December 21, 2010, 22:23:10
ik vind het nieuwe forum onoverzichterlijk door al die posting die worden over gezet.
Die gedachte had ik ook,
maar als alles gepost is wat overgeheveld moe(s)t worden komt er weer rust in de tent. ::opblazen::

Waar ik wel steeds instink is next, kom dan op het volgende onderwerp.
Hier moet je eerst even links kijken en pagina aanklikken.
En zo zullen we nog wel meer dingen tegen komen .............. ::zucht::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Ron-O

Bas het is wel wat wenen, maar de kunst is oefenen denk. :)

Gr, Ron.

Herman

Waarschijnlijk wordt het forum pas weer overzichtelijk als alle gewenste (of niet gewenste) onderwerpen zijn overgezet. Ook het niet meer beschikken over het oude forum zal wel een bijdrage leveren...... denk ik.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

maurice

@ Hendri,  onder goede morgen middag avond staan 2 regeltjes.
als je hier op klikt krijg je de laatste berichten algemeen en de andere laatste berichten waar jij op gereageerd hebt.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

weerwolf, wat ik wel kan doen is het aantal direct zichtbare emoticons beperken, en de rest beschikbaar maken via een 'more' optie...dan is het even aanklikken en opent een schermpje met alle emoticons (beetje zoals op het oude forum ook was)

Sieger

Lijkt mij op zich wel een goede optie... en haal dan met name die stuiter dingen weg als dat kan.. Gewoon het gele standaard setje in 1 regel...???


Sieger

HappyFisherman

Deze  ::jumpers:: ::jumpers:: ::jumpers::?

:D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

weerwolf

man man man wat zijn we constructief bezig zo!! mooi man
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

A{b}r{a}xa{s}

ga d'r straks (of morgen) mee aan de gang
en als ik het mocht vergeten...herinneren jullie me er vast wel aan ;-)

Rossie69


A{b}r{a}xa{s}

de emoticons beetje anders in te delen

Sieger

Dit was een Meppelse grap.... zie de stuiter balletjes... Pffff wakker worden... ;)


Sieger

Rossie69

 ::klappen:: sieger kent de grollen wel dus ;)